Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Väldigt dålig preview och långt ifrån vår bästa låt. Men det är en början!
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Väldigt dålig preview och långt ifrån vår bästa låt. Men det är en början! Vem av dom är du?
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Väldigt dålig preview och långt ifrån vår bästa låt. Men det är en början! Schysst metal! Du är inte tjock så int konstigt du har en massa tjejer rännandes. 😛
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nej, tjock har ingen nånsin beskyllt mig för att vara. Snarare för att vara spinkig. 😛
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Kan inget om genren. Är det här nån speciell sorts metall, som trash eller snuff eller vad det heter?
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vet inte om det bara är min skärm, men det ser ut som om smilfinkarna har börjat röra sig oxå. Kommer å få tuppjuck av det här.
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vet inte om det bara är min skärm, men det ser ut som om smilfinkarna har börjatröra sig oxå. Kommer å få tuppjuck av det här. Kan inget om genren. Är det här nån speciell sorts metall, som trash eller snuff ellervad det heter? Den här låten är rätt thrashig, ja. Men våra andra låtar är mycket mer melodiska. Tyvärr var det där det enda klippet som åtminstone blev halv-hyfsat.
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Den här låten är rätt thrashig, ja. Men våra andra låtar är mycket mer melodiska. Tyvärr var det där det enda klippet som åtminstone blev halv-hyfsat. Trevligt.
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag är då här men börjar åxå bli fundersam vart alla är... 🙁 Åja...kaffebot nu. 😛
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Wraaaaaaaakken wraaaaaaaaaoooooooooooooooooooool!!!
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Firar det faktum att chefen nu sticker för dagen. 🙁
Recommended Posts