Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Okaj...in swedish please 😳 (Fick möte...därav den extremt långa inläggsstunden 🙂 All right, jag ska bygga en hemsida av en skiss. 😮 Vi har utvecklat ett CMS genom vilket kunden själv kan redigera texter och bilder på sin hemsida (den kan göra mycket annat också, men detta är grunden i det) och denna site ska in i detta verktyg också. ☺️
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Åh tack! Ska fira med en sista kopp innan lunch. 😳
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) Spelade in ett grymt gitarrsolo på black magic women vill ni höra? 😳 Redigerat 8 september 2009 av Neosus
Gote Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Spelade in ett grymt gitarrsolo på black magic women vill ni höra? 😳 Ja! 🙂 Sahntana!
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛
Gote Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 SERIÖST! Inte nog med att jag fick dra igång ett nytt projekt, nu ägde jag precis min chef! 😛 Vilken SJUKT bra dag det är idag! xD
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 SERIÖST! Inte nog med att jag fick dra igång ett nytt projekt, nu ägde jag precis min chef! 😛 Vilken SJUKT bra dag det är idag! xD hahaha jasså?! 😎
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Han var helt övertygad om att jag hade missat en grej, och jag visade för honom att jag inte bara hade utfört uppgiften, utan till och med meddelat kunden 😛 Det var min chef som hade missat ett mail! 😎 IN YOUR FACE!
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nanananananana MICKEH! Nanananananana MICKEH!
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 FAN vad fett! Idag får jag ÄNTLIGEN påbörja ett nytt projekt! Första stora projektet sen jag kom tillbaka från semestern! 😛😎 Då kommer du inte ha tid att hänga här längre då?
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 Schysst lirat! 😎 Egentligen vill jag ha en sån där fräsig smilfink som ni har...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Han var helt övertygad om att jag hade missat en grej, och jag visade för honom att jag inte bara hade utfört uppgiften, utan till och med meddelat kunden 😛 Det var min chef som hade missat ett mail! 😎 IN YOUR FACE! Skrattade du chefen i ansiktet och sa: "Hahahaha du är ägd"? 😉
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Skrattade du chefen i ansiktet och sa: "Hahahaha du är ägd"? 😛 Nja, jag gör det bakom hans rygg istället. 😎
Recommended Posts