Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 jizzat i mina pants eller stoppat min dick i en box?
Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Du kunde ju i och för sig ha bajsat innan du nuppade och duschade. Fan, nuppahar jag nog inte hört på 30 år. sök efter "nuppa" på forumet och du ska få se! Dark of Light 😄
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 !!!!!! SADAM FICK 400 😄 Jag märkte fan inte ens att den sidan var imminent!
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 jizzat i mina pants eller stoppat min dick i en box? Båda
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Vad har jag fått? Var det nåt bra? Du fick sida 400... och stor ära!
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 OK. Jag fattar. Stor ära. Antar att det inte blir några pengar. Har haft för mycket ära och för lite pengar på sista tiden.
Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Ricardo Ocampo Daza Jag gillar din bild..*FnIiZzzZXXxxX* 😄
Neosus Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Hur skulle det vara om det var som det är och inte vara det som det var sen? Varför är det inte som det är? ...eller är det? 😄
Dingbats Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tänk om jag far iväg till drömmarnas land i natt... 😄
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tänk om jag far iväg till drömmarnas land i natt... 😄 Drömma om mig igen 😆
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 I går natt drömde jag samma dröm hela natten. Fast jag fick gå upp och pinka ett par gånger bara fortsatte den.
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Det har jag också gjort! Fast de var en morgon som jag drömde... sen vaknade jag av att jag var pissnödig... men jag orkade inte gå på toa så jag somnade om och fortsatte drömma... sen blev jag kissnödig i drömmen, och då vaknade jag av min pissnödighet igen... men jag orkade fortfarande inte så jag somnade om och fortsatte på drömmen återigen!... sen efter ett tag började jag kissa i drömmen... och då vaknade jag av pissnödigheten för tredje gången... och då vare nog dags för annars hade jag kissat på mig!
Recommended Posts