Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

NÄr jag har tråkigt och inte mkt att göra! Och så har inte fallet varit på länge 😳

Jag menade mest att du inte visste om att jag hade hand om festivalen o så. Hur mycket du hänger på forumet är alldeles lagom 😄 men det skadar inte att hänga i andra trådar var min poäng, höhö. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, blev ett oväntat lågtryck ikväll. Senaste dagarna har varit storm här. Men ser ut som ett högtryck från väst kommer in över landet och vi får hoppas på förändring.

😳

Får slagga här. Haj!

/väderprognosdude Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
hej! nynuppad, nyduschad och nybajsad. blir nog inte bättre än såhär 😄

Nynuppad?? 😄 Nuppa rektum? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag fick tinitus igår.........

😆

Hade lyssnat i hörlurar en stund, inte alls högt eller så. Efteråt började det kännas lite i högra örat. Sedan började det göra ont och värre blev det. Sedan tryckte det jättehårt som en tumör med spikar på där inne och var olidligt hela natten. Det tjöt med en högfrekvent ton också, som när man varit på nattklubb. Nu e smärtan borta, känns lite svullet därinne och det tjuter fortfarande. Någon sade att det skulle kunna vara en öroninflamation. Får hoppas det. Jag mår inte dåligt av det och kan plugga o så men det är mycket irriterande och störande. 😄

Hoppas du inte blir döv nu när det är tävling och allt. Vem ska då avgöra vem som vinner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Neeeeej, varför tittade jag på Lonely Island-låtarna? Hur får man ut 'Dick In A Box' ur huvudet? Den ska inte vara där! 😄

to all the fellas out there with ladies to impress

it's easy to do just follow these steps:

1. cut a hole in a box

2. put your junk in that box

3. make her open the box

and that's the way you do it!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...