Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Fy fan. Nu är det nervöst. Bara en timme kvar till ett av Sveriges mest klassiska

fotbollsderbyn, IFK Norrköping-Åtvidabergs FF. TV4sport 20.00.

IFK Norrköping kallas Snoka därför att de brukar vara ute i landet och snoka upp

talanger som de duperar att komma till klubben för ett billigt pris, och för att människorna

i Norrköping har ovanligt stora näsor.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem.

Jag brukar hitta problem på mina lösningar. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Vad tycker ni om bilden jag hittade längre upp på den här sidan? 😳

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag fick tinitus igår.........

🙁

Hade lyssnat i hörlurar en stund, inte alls högt eller så. Efteråt började det kännas lite i högra örat. Sedan började det göra ont och värre blev det. Sedan tryckte det jättehårt som en tumör med spikar på där inne och var olidligt hela natten. Det tjöt med en högfrekvent ton också, som när man varit på nattklubb. Nu e smärtan borta, känns lite svullet därinne och det tjuter fortfarande. Någon sade att det skulle kunna vara en öroninflamation. Får hoppas det. Jag mår inte dåligt av det och kan plugga o så men det är mycket irriterande och störande. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag fick tinitus igår.........

🙁

Hade lyssnat i hörlurar en stund, inte alls högt eller så. Efteråt började det kännas lite i högra örat. Sedan började det göra ont och värre blev det. Sedan tryckte det jättehårt som en tumör med spikar på där inne och var olidligt hela natten. Det tjöt med en högfrekvent ton också, som när man varit på nattklubb. Nu e smärtan borta, känns lite svullet därinne och det tjuter fortfarande. Någon sade att det skulle kunna vara en öroninflamation. Får hoppas det. Jag mår inte dåligt av det och kan plugga o så men det är mycket irriterande och störande. 😳

Va är du general för?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Trodde du var typ general på någon nollning eller dylikt

🙁

Pazo, rör du dig någonting alls utanför längsta-trådens portar? 😳

Du får hänga me lite på forumet oxå. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...