Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Ät piller. nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem.
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) Fy fan. Nu är det nervöst. Bara en timme kvar till ett av Sveriges mest klassiska fotbollsderbyn, IFK Norrköping-Åtvidabergs FF. TV4sport 20.00. IFK Norrköping kallas Snoka därför att de brukar vara ute i landet och snoka upp talanger som de duperar att komma till klubben för ett billigt pris, och för att människorna i Norrköping har ovanligt stora näsor. Redigerat 7 september 2009 av SadamJR
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem. Jag hoppas det går bra för dig, men just nu tänker jag bara på matchen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem. Jag brukar hitta problem på mina lösningar. 🥰
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag tänker bara på en vacker kvinna med häckande svalor... 🥰
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Snoka ska vi koka! Snoka ska vi koka! ÅFF! ÅFF!
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Åtvid leder och Fimpen tar allt. Verkar dött här. Antar att alla ser matchen.
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Kryss. Fy fan i helvete. Och snoka skulle ha haft en utvisad.
Neosus Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Det blir allri som man tänkt sig. ..min snok ligger åt fel håll 😠
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Hoppas jag inte har tråkat ihjäl alla men den här matchen betyder mycket för mig.
slejnard Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tänkte på ormsorten snok men då blev ju det förklarat.
Memphis Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Det var en del meck me att vara festivalgeneral. Aja, första gången liksom. Blir nog bra.
D Vibe Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag trodde inte mina ögon när jag kom in på Studio forum och såg en rakhyvelsreklam.. 😄😠
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Nåja, kryss får väl duga på bortaplan, särskilt med tanke på att snoka skulle ha haft en utvisad i första halvlek.
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tillbaka från jävligt intensivt rep! 😳 Ska bli skönt att sova...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) Vad tycker ni om bilden jag hittade längre upp på den här sidan? 😳 Redigerat 7 september 2009 av Analogfreak
Memphis Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tror jag fick tinitus igår......... 🙁 Hade lyssnat i hörlurar en stund, inte alls högt eller så. Efteråt började det kännas lite i högra örat. Sedan började det göra ont och värre blev det. Sedan tryckte det jättehårt som en tumör med spikar på där inne och var olidligt hela natten. Det tjöt med en högfrekvent ton också, som när man varit på nattklubb. Nu e smärtan borta, känns lite svullet därinne och det tjuter fortfarande. Någon sade att det skulle kunna vara en öroninflamation. Får hoppas det. Jag mår inte dåligt av det och kan plugga o så men det är mycket irriterande och störande. 😳
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tror jag fick tinitus igår......... 🙁 Hade lyssnat i hörlurar en stund, inte alls högt eller så. Efteråt började det kännas lite i högra örat. Sedan började det göra ont och värre blev det. Sedan tryckte det jättehårt som en tumör med spikar på där inne och var olidligt hela natten. Det tjöt med en högfrekvent ton också, som när man varit på nattklubb. Nu e smärtan borta, känns lite svullet därinne och det tjuter fortfarande. Någon sade att det skulle kunna vara en öroninflamation. Får hoppas det. Jag mår inte dåligt av det och kan plugga o så men det är mycket irriterande och störande. 😳 Va är du general för?
Memphis Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Festival #29 här på forumet. https://www.studio.se/index.php?showtopic=67940&st=0 https://www.studio.se/index.php?showtopic=68134
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Sjyssta kuddar har hon 😳 mmmmmmm 🙁
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jaha! Trodde du var typ general på någon nollning eller dylikt 😳
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Vilka repar du med mickeh? Arcane, ett prog/power metal-band.
Memphis Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) Jaha! Trodde du var typ general på någon nollning eller dylikt🙁 Pazo, rör du dig någonting alls utanför längsta-trådens portar? 😳 Du får hänga me lite på forumet oxå. 😄 Redigerat 7 september 2009 av Memphis
Pazo Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Pazo, rör du dig någonting alls utanför längsta-trådens portar? 😳 Du får hänga me lite här på forumet oxå. 😄 NÄr jag har tråkigt och inte mkt att göra! Och så har inte fallet varit på länge 🙁
Recommended Posts