Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tänk bara ifall man kunde se skiten... 😄 mja jo lite samma här... lär ju räcka med en period för att övertrassera bredbandets 5Gb-gräns 😄
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Om man ska skicka en spontanansökan, vem är bäst att skicka till då? Avdelningschefen eller VD? Verkar inte finnas nån personalansvarig, iallafall ingen info om vem som är det.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Några frågor man bör undvika vid en anställningsintervju: Hur tror du det känns för mig att sitta mitt emot dig? Gör det nåt om jag tittar på dig? Tycker du att jag luktar gott därifrån du sitter? Får jag kopiera din frisyr?
Dingbats Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 somEftersom du kom hit 😄 det där vart ju fail
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Några frågor man bör undvika vid en anställningsintervju: Hur tror du det känns för mig att sitta mitt emot dig? Gör det nåt om jag tittar på dig? Tycker du att jag luktar gott därifrån du sitter? Får jag kopiera din frisyr?
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 det är: mmm m mm men det kunde jag ju inte skriva, för då hade inte inlägget varit symmetriskt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag vill att mina RK-1 ska komma nån gång,,
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 På min tid hade klockan åkt moppe och försökt odla mustasch nu.
Recommended Posts