Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Satan, var ju riktigt jäkla varmt och soligt ute. Var först lite halvmulet sådär, så jag tog på mig jackan. Men jag fick lov att cabba ner rätt snabbt.

Steker verkligen. Men tydligen skulle det vara något rätt så unikt för den här veckan, enligt meteorologerna. Regn hädanefter kanske.

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Satan, var ju riktigt jäkla varmt och soligt ute. Var först lite halvmulet sådär, så jag tog på mig jackan. Men jag fick lov att cabba ner rätt snabbt.

Steker verkligen. Men tydligen skulle det vara något rätt så unikt för den här veckan, enligt meteorologerna. Regn hädanefter kanske.

Igår vare typ så här!

De var fan rätt varmt för solen tittade fram rätt ofta! Men idag äre helt mulet och regnigt 😲

Postat
Igår vare typ så här!

De var fan rätt varmt för solen tittade fram rätt ofta! Men idag äre helt mulet och regnigt 😲

Igår var det ju riktig sommardag. 😛

Postat
Här har det regnat i flera dagar, och idag är syndafloden här. Grått som faaaaaaan.

Jag hatar er.

I love you Brian!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.