Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till.
Gote Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till. Dålig stil!!!!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag försov mig med 27 minuter. Det sura är att jag ändå hinner, bara att jag måste stressa lite. Om man ändå försover sig så vill man ju tjäna några timmar i form av förkortad arbetsdag.. 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till. Han kanske är smygkär i dig.
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) "Han gör så med alla han mailar till." Redigerat 7 september 2009 av Micke H
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Han kanske är smygkär i alla? 😳 Kärlek börjar alltid med bråk? 🙁
Gote Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Kärlek börjar alltid med bråk? 🙁 Ja, bråk eller decimaler. 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Håll ditt rektum väl dolt i hans närhet... Så du inte råkar ut för nån obehaglig eller behaglig överraskning... 😛
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag brukar inte direkt flasha med mitt rektum i vanliga fall heller...men tack för varningen. 😛
Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 för mycket mat i matlådan så jag kan inte röra runt 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Lägg över lite i locket så går det bättre 😛
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 HEY MICKEY, YOU SO FINE! YOU SO FINE, YOU BLOW MY MIND!
Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 i jizz right in my pants every time you're next to me and when we're holding hands it's like having sex to me you say i'm a premature i just call it ecstasy i wear a rubber at all times it's a necessity
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 ...ååååh micke micke hej micke du är helt okej hej micke.... hej micke...
Neosus Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) 😉 YEEEEES jag tog inlägg numro 11671 Fyfan va coolt... 😛 Redigerat 7 september 2009 av Neosus
Recommended Posts