Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till.

Postat
Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till.

Dålig stil!!!!

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Jag försov mig med 27 minuter. Det sura är att jag ändå hinner, bara att jag måste stressa lite.

Om man ändå försover sig så vill man ju tjäna några timmar i form av förkortad arbetsdag.. 😳

Postat

Han kanske är smygkär i dig.

Postat

Håll ditt rektum väl dolt i hans närhet... Så du inte råkar ut för nån obehaglig eller behaglig överraskning... 😛

Postat

hahahaha Flasha 😛

Postat

Lägg över lite i locket så går det bättre 😛

Postat

Vad får du för mat idag?

Postat

i jizz right in my pants every time you're next to me

and when we're holding hands it's like having sex to me

you say i'm a premature i just call it ecstasy

i wear a rubber at all times it's a necessity

Postat

...ååååh micke micke hej micke du är helt okej hej micke.... hej micke...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.