Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Now we're talkin'!

p.s. det var ett svar på textinlägget. Såg inte bilden ovan. d.s.

E d din idol?

Ja en av dom faktiskt. Hon har så underbar utsrålning och så fantastiskt musikalisk begåvning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Haha, så fan heller. Det är väl fan att man ska ha nån udda sexualitet bara för man inte tänder på blonda bimbos.

Tänk om man vore hermafrodit

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, så fan heller. Det är väl fan att man ska ha nån udda sexualitet bara för man inte tänder på blonda bimbos.

Det var inte menat att vara provocerande.

Jag läste en akademisk avhandling på universitetsbiblioteket en gång och den var inte särskilt lång kan jag säga, möjligen 70 sidor, och där var det en snubbe som kommit fram till att det fanns ett samband mellan gillande av storleken på bröst och hurpass heterosexuell en man var. Upp till en viss kupa så var sambandet tämligen linjärt, men vid f nånting så avtog detta samband. Men jag menar, den var säkert från -76 eller nåt och det var säkert 8-10 år sen jag läste den.

Men det nog var författaren som var udda...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Mitt emot här finns det en tjej som ska göra könsbyte!! Huset mittemot alltså.

Men nu ska jag själv glana på Kommissarie Barclay.

Auf Wiedersehen!

Undra vem hon ska byta med... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"

I en småstad som den här får man nöja sig med att bli klämd på lite tafatt då och då. "Å vad du är underbar, dina händer, din mun, kyss mig, ta mig, rör mig!" Men händerna är urtvättade handskar och munnen smakar läkerol och det är åtta grader varmt och solen går ner klockan tre.

"

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Sov du lilla videung

Jag ska ägga upp mig lite med 3 hårdkokta ägg... Sov gott å ha inga mardrömmar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...