Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Min tjej ska också vara 100% feminin
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 (redigerat) Now we're talkin'! p.s. det var ett svar på textinlägget. Såg inte bilden ovan. d.s. E d din idol? Redigerat 6 september 2009 av debatt
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Min tjej ska också vara 100% feminin Jag gillar tjejer som är lite androgyna, både utseende och personlighet. Alltså inte typ äckel som Lotta Bromé, men liksom.
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Jag gillar tjejer som är lite androgyna, både utseende och personlighet. Alltså inte typ äckel som Lotta Bromé, men liksom. Du kanske är bisexuell?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 God natt! Hoppas ni kommer fram till något! Vi ska lösa all världens problem... 🙂
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Du kanske är bisexuell? Haha, så fan heller. Det är väl fan att man ska ha nån udda sexualitet bara för man inte tänder på blonda bimbos.
Pazo Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Jag gillar tjejer som är lite androgyna, både utseende och personlighet. Alltså inte typ äckel som Lotta Bromé, men liksom. Återigen håller jag med där... hmmm
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Now we're talkin'! p.s. det var ett svar på textinlägget. Såg inte bilden ovan. d.s. E d din idol? Ja en av dom faktiskt. Hon har så underbar utsrålning och så fantastiskt musikalisk begåvning.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Haha, så fan heller. Det är väl fan att man ska ha nån udda sexualitet bara för man inte tänder på blonda bimbos. Tänk om man vore hermafrodit
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Ja en av dom faktiskt. Hon har så underbar utsrålning och så fantastiskt musikalisk begåvning. Det är en väldigt kvinnlig tjejkompis idol. Ska kolla in ännu mer av Regina.
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Det är lite surt när en tjej lägger in botox i läppen för att hon "trodde" att man skulle gilla det... vilket jag inte gör. Bakslag.
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Nej. Nej. Jag tänkte skriva mer men jag måste på toa om jag inte ska bajsa ut en prutt snart. Menar du att det inte blir nåt bajsande om du går på toa?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Synd... annars hade du fått en länk..
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Menar du att det inte blir nåt bajsande om du går på toa? Naturligtvis!
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Tänk om man vore hermafrodit Vadå, så man kunde knulla sig själv, eller, ja
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Regina Spector är häftig. Har nog pengar oxå. Vad ska hon med mej å göra?
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Haha, så fan heller. Det är väl fan att man ska ha nån udda sexualitet bara för man inte tänder på blonda bimbos. Det var inte menat att vara provocerande. Jag läste en akademisk avhandling på universitetsbiblioteket en gång och den var inte särskilt lång kan jag säga, möjligen 70 sidor, och där var det en snubbe som kommit fram till att det fanns ett samband mellan gillande av storleken på bröst och hurpass heterosexuell en man var. Upp till en viss kupa så var sambandet tämligen linjärt, men vid f nånting så avtog detta samband. Men jag menar, den var säkert från -76 eller nåt och det var säkert 8-10 år sen jag läste den. Men det nog var författaren som var udda... 🙂
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Mitt emot här finns det en tjej som ska göra könsbyte!! Huset mittemot alltså. Men nu ska jag själv glana på Kommissarie Barclay. Auf Wiedersehen!
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 "Hur pass heterosexuell", spela roll liksom.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Mitt emot här finns det en tjej som ska göra könsbyte!! Huset mittemot alltså. Men nu ska jag själv glana på Kommissarie Barclay. Auf Wiedersehen! Undra vem hon ska byta med... 🙂
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 " I en småstad som den här får man nöja sig med att bli klämd på lite tafatt då och då. "Å vad du är underbar, dina händer, din mun, kyss mig, ta mig, rör mig!" Men händerna är urtvättade handskar och munnen smakar läkerol och det är åtta grader varmt och solen går ner klockan tre. "
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Nu ska jag nog sova och inte sitta och vara häftig.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Sov du lilla videung Jag ska ägga upp mig lite med 3 hårdkokta ägg... Sov gott å ha inga mardrömmar 🙂
Recommended Posts