Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)

Jag tycker om att ta hand om en kvinna på ett ömt sätt... tex när hon är lessen och vill ha tröst och närhet. l 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Jag tycker det är mer attraktivt med tjejer som är introverta och inte vill bli särbehandlade för att de är tjejer, även om det skulle vara "på skoj". Jag tycker det är attraktivt med tjejer som är som jag helt enkelt.

Jag vill att en tjej ska vara allt jag inte är hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Nä men skämt åsido... Hon bör inte vara alltför lik mig för då blir mina svagheter även hennes svagheter. Där behövs istället kompensation.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är mer attraktivt med tjejer som är introverta och inte vill bli särbehandlade för att de är tjejer, även om det skulle vara "på skoj". Jag tycker det är attraktivt med tjejer som är som jag helt enkelt.

Hur kul är det att va med nån som är som man själv. Då kan man ju lika gärna va med

sig själv. Nä, det viktigaste är att dom har pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kul är det att va med nån som är som man själv. Då kan man ju lika gärna va med sig själv.

Nej.

Nä, det viktigaste är att dom har pengar.

Nej.

Jag tänkte skriva mer men jag måste på toa om jag inte ska bajsa ut en prutt snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är mer attraktivt med tjejer som är introverta och inte vill bli särbehandlade för att de är tjejer, även om det skulle vara "på skoj". Jag tycker det är attraktivt med tjejer som är som jag helt enkelt.

Jag är faktiskt lite i linje med dingis här... vist inte PRECIS som jag men liksom de viktiga ideérna skulle jag vilja ha en tjej som mig 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Min tjej ska vara allt annat än manhaftig - så kvinnlig som det överhuvudtaget går att vara. Så långtifrån manlig som finns på alla sätt.

Ragga upp Regina spektor då 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...