Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Blä för lång dag imorgon. Vad jag än äter för lunch kommer jag inte stå mig dan ut.

Och jag måste verkligen försöka hamna bredvid den söta tjejen i parallellklassen på föreläsningen i aulan, men om jag skulle lyckas, vad fan ska man säga för att få igång nån konversation som kan leda nån vart och inte bara bli pinsam.

Postat

Jag hatar när det buggar när jag spelar upp en låt så låten efter låten jag pausade innan sätter igång samtidigt och jag inte märker nåt förns efter halva låten.

Postat
Hur då mogen? Könsmogen? 😆

Mogen, som i en tjej som verkar veta vad hon vill och ha respekt för andra människor. 😮 Med andra ord precis det jag letar efter just nu...

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Mogen, som i en tjej som verkar veta vad hon vill och ha respekt för andra människor. 😆 Med andra ord precis det jag letar efter just nu...

En sån vill jag också träffa

drloop (oregistrerad)
Postat
Den där skulle jag vilja se också...

Tydligen lite splatter i District 9 också... hähä.

Postat
Blä för lång dag imorgon. Vad jag än äter för lunch kommer jag inte stå mig dan ut.

Och jag måste verkligen försöka hamna bredvid den söta tjejen i parallellklassen på föreläsningen i aulan, men om jag skulle lyckas, vad fan ska man säga för att få igång nån konversation som kan leda nån vart och inte bara bli pinsam.

Hur mycket man än äter så ska allt ut igen... Så jävligt är det...

Postat
Tydligen lite splatter i District 9 också... hähä.

Varför blir jag inte förvånad när det gäller Peter Jackson? 😆

Postat
Det verkar inte finnas så gott om sådana människor... 😮

Nä men jag vet att såna finns. 😆

Postat
JÄVLAR vad aktivitet det blev här. 😆

Som en liten familj... 😮

Postat
Jag är inge vidare sugen på att knulla/ha sex.

Är det nån som tvingar dig?

Postat

Eller säg att du har ägglossning

Postat

Jag skulle nog köra på att prostatan tappat sync

drloop (oregistrerad)
Postat

Berätta gärna att du palperar din prostata själv bara för att ha koll på cancern.

drloop (oregistrerad)
Postat

Har mixat om Save me idag.

Bytt ut tjejstön mot ett annat ljud. Sänkt trummorna och skapat lite mer luft i mixen.

Kan nog bli bra.

Postat
Dingis!

Du kan ju fråga om nånting ni har föreläsning om!

som du inte "fattar" 😄

Eller säg att du har ägglossning

Det är fan tajt mellan de här två! Jag tror nästan det lutar åt Pazos idé ändå... Fan fan fan det kommer skita sig men okej 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.