Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Om jag nu däremot vet att jag inte är någon vidare social människa, då är det plötsligt enklare att kommunicera eftersom jag inte har några prestationskrav på mig själv.

Jag vill inte heller vara så himla social, jag får hjärtklappning av att vara utåt hela tiden. Men det finns ju en massa introverta människor som fortfarande klarar av att agera normalt runt folk och inte behöver tänka efter varje sekund. Det verkar skönt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Jag vill inte heller vara så himla social, jag får hjärtklappning av att vara utåt hela tiden. Men det finns ju en massa introverta människor som fortfarande klarar av att agera normalt runt folk och inte behöver tänka efter varje sekund. Det verkar skönt.

Det är sånt som man kan lära sig, speciellt om man flyttar till nåt studentområde eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sånt som man kan lära sig, speciellt om man flyttar till nåt studentområde eller så.

Och då måste man ta studielån och ge upp den mesta av sin musikutrustning och dessutom helst veta vad man egentligen vill plugga och bli. Typiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och då måste man ta studielån och ge upp den mesta av sin musikutrustning och dessutom helst veta vad man egentligen vill plugga och bli. Typiskt.

Man måste ta studielån, men det andra låter ju helt överflödigt :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oroa dig inte Fidden. Du blir oxå gammal och vis en dag.

Hur många måste kalla mig för gammal och vis innan jag är gammal och vis? eller är definitionen att vara gammal och vis att man inte måste fråga när man är gammal och vis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Det jag inte förstår idag förstår jag kanske först då jag är äldre och då är jag för gammal...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag inte förstår idag förstår jag kanske först då jag är äldre och då är jag för gammal...

Eller som en gammal och vis herre som kallades Cello uttryckte det:

"Erfarenhet och visdom är den kam och hårborste som livet överräcker åt en när man blivit flintskallig"

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som en gammal och vis herre som kallades Cello uttryckte det:

"Erfarenhet och visdom är den kam och hårborste som livet överräcker åt en när man blivit flintskallig"

Olle Carle var briljant. Flint var han oxå. Men kan ju hoppas på att få behålla håret.

Min kallufs är det inget fel på. Mycket metaforer nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Menar du att när man börjar fatta vad det handlar om, om det är möjligt, är man

för gammal? Det låter smått deprimerande.

Ja nåt sånt

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså min gissning är att människorna i längsta har hamnat här för att vi är introverta, så egentligen är de flesta här ganska lika. förutom pazo då som är ESFP istället för INTJ och sjukt social. :rolleyes: jag är egentligen likadan, men nu när jag flyttat har det blivit helt sjukt annorlunda. är ju fortfarande egentligen inte särskilt social men här är det på en annan nivå och på ett annat sätt än hemma. skönt är det iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
alltså min gissning är att människorna i längsta har hamnat här för att vi är introverta, så egentligen är de flesta här ganska lika. förutom pazo då som är ESFP istället för INTJ och sjukt social. :rolleyes: jag är egentligen likadan, men nu när jag flyttat har det blivit helt sjukt annorlunda. är ju fortfarande egentligen inte särskilt social men här är det på en annan nivå och på ett annat sätt än hemma. skönt är det iaf

Jag vill också flytta... jag ska...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...