Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Bäst i svenska laget mot Ungern var Elmander, följt av Mellberg, Safari och Holmén. Mikael Nilsson samt Kim Källström därefter. Det var ingen som var direkt dålig, men Zlatan och Anders Svensson gjorde ingen kanonmatch. Tragiskt att tv-folket tyckte att domaren väntade väl länge med att blåsa straff. Det var ju inte så konstigt, med tanke på att det inte var Elms duell som föranledde straffen, utan fällningen av den framrusande ungerske spelaren som följde direkt därpå i situationen. Det var detta som gav straffen. Mikael Nilsson?

Kul att det blev det resultat jag tippade (utan att lämna in som vanligt). Tråkigare dock att mitt andra resultat går in också, 0-0 borta mot Malta.

Hoppas jag har fel därvid.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom ingen skriver nåt så får jag väl göra jobbet.

Idag var det lördag. jag orkar inte använda stora bokstäver. imorgon blir det söndag. jag sitter och lyssnar på the cure och jag har aldrig direkt gillat dem. jag kände för att sätta på nåt shoegaze-aktigt och tänkte att jag kunde ta dem för en gångs skull och inte bara det gamla vanliga men så jävla bra är det ju inte. 80-tal liksom.

söndag som sagt imorgon och det kommer inte hända nåt utom att det inte kommer hända nåt. och sen blir det måndag och då kommer troligen inte heller nåt att hända. och om det skulle hända nåt och jag på nåt jävla vänster lyckas sätta mig bredvid den söta tjejen och mot förmodan vågar prata med henne och hon av nån outgrundlig anledning inte tycker att jag är en tönt och jag helt oförklarligt faktiskt framstår som en helt vanlig människa och inte bara ett känslolöst föremål så kommer det ändå bara vara en måndag och det blir ändå tisdag och sen onsdag osv osv osv. sen blir det måndag igen. OCH SÅ VIDARE

-----------

och nu är det fortfarande lördag igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

VARFÖR VARFÖR VARFÖR måste det vara så att vissa (typ alla) vet när de föds hur man gör när man är med folk och vissa inte har en JÄVLA ANING hur man ska bete sig????? som förra veckan när tjejen bredvid mig (att hon är tjej är irrelevant iofs, jag skiter väl i henne så) började småprata med mig om nån grej jag hade klottrat i mattehäftet och jag säger att det är en bakterie som röker. så säger hon direkt att jag är ett jävla geni eller nåt för jag vet hur en bakterie ser ut och det är väl själva fan att bara för man vet hur en jävla liten organism ser ut så ska man fördummas och bortförklaras som "geni"!

men det var inte dit jag ville komma, utan grejen var att jag blev helt jävla ställd direkt och visste inte om jag skulle titta på henne när jag pratade med henne för hon satt ju tjugo cm ifrån mig så det hade kanske blivit konstigt, eller så hade det inte blivit det men jag har ingen jävla aning och varför i helvete ska jag ens behöva fundera över det, varför kan jag inte bara agera instinktivt som alla andra vanliga jävla sociala människor? och varje gång hon sa nånting var jag tvungen att sitta och tänka ut ett jävla svar och det blev stelt och onaturligt och jag verkade dryg och avspisande. för så fort jag hamnar i en situation där jag måste prata eller ens titta på nån jag inte känner sen minst två år tillbaka så blir jag en jävla maskin som bara kan göra det som den har programmerats till att göra, och den har fan inte programmerats till nånting. så ska man stå där och lista ut bit för bit vad som kanske kan verka rimligast att agera just nu och man blir bara mer och mer irriterad på sig själv och det skiter sig alltihop.

VARFÖR

SÅ jävla socialt inkompententa kan det väl iaf inte finnas så jävla många som är?? folk säger att jag är minsann också blyg och det är inge ovanligt och det är bara att öva men för i helvete, det är ju fan som att lära sig gå från scratch.

ergo jag suger jag kan gå och lägga mig och aldrig mer prata med nån hej

Link to comment
Dela på andra sajter

HEJ IGEN

om jag skriver en jävla massa långa inlägg så måste ju nån kanske läsa ett stycke ur nåt av dem tänkte jag iaf!

JO men det var såhär att jag sitter här på mitt rum medans andra människor typ de som gick i min klass i gymnasiet sitter här i nån annans rum. och jag läser en dels bloggar och facebook och blablabla och de skriver ååå stackars mig jag har skulder och röker och äter onyttigt och det är så jobbigt att plugga och hej och hå, och det enda som finns är att hänga med mina otroligt sköna kompisar och det är så jävla tråkigt. och jag sitter här och säger ååå stackars mig jag har iofs helt okej med pengar och röker inte och äter ganska bra mat och plugga är väl sådär, men jag kan inte hänga med mina otroligt sköna kompisar för jag har inga. varför, se inlägg ovan.

jag har EN kompis och jag känner inte ens honom i egenskap av kompis till mer än kanske 50%, 65 max. 70 då, men vem fan bryr sig jag får väl klaga ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag deppar inte ihop! jag BITER ihop! och så skriver jag långa inlägg om det och då blir det liksom på låtsas i iaf tio minuter medans jag skriver.

och sen största delen av tiden bara glömmer jag det egentligen om jag ska vara ärlig.

men det är väl inte så mycket till tröst.

och nu låter jag jävligt whinig och jag hatar folk som whinar. jag är generellt sett rätt nöjd med livet faktiskt fast njae

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...