Fidden Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag var ute och sprang förut, trots att jag varit krasslig ett tag... Tror det var en dålig idé, för det har börjat värka i hela kroppen nu. Damnit.
Pazo Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 mäh! Hatar sånt när man verkligen inte kan hålla sig ifrån de! 😆
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Spelar Norrköping-Åtvidaberg verkligen idag? I så fall måste man ju verkligen lämna in Europatipset redan idag!! Märkligt. Men ska de visa AIK-Arslet imon ändå? Och varför visas Mjällby-Ljungkile idag som dagens match? Är det då pling i rutan, för den är ju inte med på nån kupong?!
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 God middag förresten! Åt frukost tidigt och förut lunch. Nu ska jag snart göra middag!
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 God middag förresten! Åt frukost tidigt och förut lunch. Nu ska jag snart göra middag! Go middag! Lånar internet av grannen eftersom nån verkar snott mitt. 😆 Ska gå hem nu så kanske inte hörs på ett tag....
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Idag (inatt) fick jag hjälp av min bror med Cubase. Ska peta mer med det idag.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Spelar Norrköping-Åtvidaberg verkligen idag?I så fall måste man ju verkligen lämna in Europatipset redan idag!! Märkligt. Men ska de visa AIK-Arslet imon ändå? Och varför visas Mjällby-Ljungkile idag som dagens match? Är det då pling i rutan, för den är ju inte med på nån kupong?! Norrping-Åtvid är väl på måndag? Dags å koka snoka som vi alltid har gjort.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Till och med den matchen som brukar vara årets viktigaste förbleknar i jämförelse med..........
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Norrping-Åtvid är väl på måndag? Dags å koka snoka som vi alltid har gjort. I GP står det att den kommer idag!!!! Och jag som inte känner för att lämna in Europatips idag... Satt uppe med Cubase till 2.
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Japp! Kommer bilden från Grahnhemmet? Vad heter blomman? 😆
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Borde gå och slänga 17 soppåsar till återvinningen.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ja, men Ungern då. Hur kommer det att gå? Kommer vi att kunna pusta ut på Pustan?
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Japp! Av ren nyfikenhet. Om den här bilden var en reaktion på mitt inlägg, hur tänker du?
Pazo Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ikväll har ju jag spelning med The Quietboy och Yeah woho!! FETA FESTEN! FFS!
Pazo Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Av ren nyfikenhet. Om den här bilden var en reaktion på mitt inlägg, hur tänker du? jag antar mer att det var svar på debatts "finns det gröna blommor?" 😄
Neosus Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Kommer bilden från Grahnhemmet? Vad heter blomman? 🙂 Nä ja hitta en bild på google. Google är ett bra verktyg för att hitta information med. 😛 Rosa viridiflora heter blomman 😄 Länk 😄
Neosus Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Av ren nyfikenhet. Om den här bilden var en reaktion på mitt inlägg, hur tänker du? Närå du hann smita in ett inlägg därimellan.. 😄
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Det är just därför det är så trevligt här, men Ungern, Ungern.
Fidden Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Svenska herrlandslaget är väl ungefär lika bra som damlandslaget på att vara bäst när det gäller, så det blir väl 3-1 till ungern eller nåt.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ungern, Ungern. The horror. Är det bara jag som tar det här på allvar?
Fidden Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ok, ett tips då... 1-0 i paus, sverige ser segt ut, ligger på men skapar inga riktiga chanser. Elmander byts efter pausen ut mot Berg, som kommer in och kniper två mål, ett enkelt på ett tillslag efter strålande pass från zlatan. Det andra målet blir efter en genomskärare, som Berg springer upp, vänder bort ett par försvarare och rullar in bakom en chanslös målvakt. 1-2 slutar matchen och VM-drömmen lever vidare. Kommentatorerna kommer givetvis redan börja skrika efter bragdguld... åt berg.
Fidden Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 jag har gjort några kakor som jag ska äta nu tänkte jag 😄 onyttigt så det förslår, mouahahahaaa!
Fidden Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Och Zlatan är hård och brutal. omöjlig till och med
Recommended Posts