Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

"The Prophecy".

Ett bra förslag. ☺️ Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

'Reddened Hand' kommer för övrigt från idiomen 'caught red-handed', som kan översättas till 'tagen på bar gärning' ungefär. I sin tur tror jag att jag har läst att det härstammar från att man kan gripa en mördare i akten, det vill säga, denne är då röd på händerna av blodet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju skitkul att kolla vad folk har röstat på ☺️ Filipstads dragspelsklubb, Jesus, Miljöpartiet de röda, Min fru Lotta, Partiet för lättskalade apelsiner, Spräng hela skiten i luften-partiet, Toknazism hela dan, osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra förslag. 🥰 Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded.

Inga fler förslag? Vilken av de jag räknade upp där är bäst?

Efter det ska jag sluta tjata, jag lovar, ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel.

edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel.

edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂

Det gjorde du. Tack så mycket för det. 🙂 Jag bytte namn på den till det mer intressanta "The Prophecy of the Reddened Hand".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...