Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 "The Prophecy". Ett bra förslag. ☺️ Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded.
Dingbats Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Haha ☺️ Man kanske ska tänka sig för innan man skriver nånting på en blank valsedel: Demokratipartiet Jonas Andersson 790522-2530 FAGERHULT/HÖGSBY Står på valsidan.
Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Pseudofree tyckte jag var sött... 🥰 Hehe. Det är ett gulligt ord ☺️ Men vet inte om det passar sig som titel.
Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 'Reddened Hand' kommer för övrigt från idiomen 'caught red-handed', som kan översättas till 'tagen på bar gärning' ungefär. I sin tur tror jag att jag har läst att det härstammar från att man kan gripa en mördare i akten, det vill säga, denne är då röd på händerna av blodet.
Dingbats Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Det är ju skitkul att kolla vad folk har röstat på ☺️ Filipstads dragspelsklubb, Jesus, Miljöpartiet de röda, Min fru Lotta, Partiet för lättskalade apelsiner, Spräng hela skiten i luften-partiet, Toknazism hela dan, osv.
Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Ett bra förslag. 🥰 Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded. Inga fler förslag? Vilken av de jag räknade upp där är bäst? Efter det ska jag sluta tjata, jag lovar, ☺️
debatt Postat 9 juni 2009 Trådstartare Postat 9 juni 2009 Dingbats!! Det var roliga namn. Fidden!! Det var extremt långsökt. Antar det var ordet "kunder" som det berodde på (annonsen).
Micke H Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Fan vad jag är laddad inför Peace and Love om två veckor!
Pazo Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Jag beställde en prenumeration på 11 nummer macworld. För då var man med å tävlade om att vinna en macbook.
drloop (oregistrerad) Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Den nya 13" har ju FW igen.... bra sugen...
Pazo Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Den nya 13" har ju FW igen.... bra sugen... JAVET!!! 😛 Jag har ju den utan Fw 😄
Pazo Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Köpte mcdonalds innan! Fick två sånädära nya cocacolaglas! 😛
Dingbats Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Köpte mcdonalds innan! Fick två sånädära nya cocacolaglas! 😛 Fick du det på köpet när du köpte hela bolaget?
Dingbats Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Om man har svårt att bajsa så är det bara att övertala sig själv att göra nånting riktigt nervöst så löser det sig oftast.
slejnard Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 (redigerat) Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel. edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂 Redigerat 9 juni 2009 av slejnard
debatt Postat 9 juni 2009 Trådstartare Postat 9 juni 2009 El boredo? Nasta ge estada cucho la corin...
Pazo Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Fick du det på köpet när du köpte hela bolaget? ja! fin present!
Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel. edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂 Det gjorde du. Tack så mycket för det. 🙂 Jag bytte namn på den till det mer intressanta "The Prophecy of the Reddened Hand".
Recommended Posts