Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
"The Prophecy".

Ett bra förslag. ☺️ Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded.

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Haha ☺️ Man kanske ska tänka sig för innan man skriver nånting på en blank valsedel:

Demokratipartiet Jonas Andersson 790522-2530 FAGERHULT/HÖGSBY

Står på valsidan.

Postat
Pseudofree tyckte jag var sött... 🥰

Hehe. Det är ett gulligt ord ☺️ Men vet inte om det passar sig som titel.

Postat

'Reddened Hand' kommer för övrigt från idiomen 'caught red-handed', som kan översättas till 'tagen på bar gärning' ungefär. I sin tur tror jag att jag har läst att det härstammar från att man kan gripa en mördare i akten, det vill säga, denne är då röd på händerna av blodet.

Postat

Det är ju skitkul att kolla vad folk har röstat på ☺️ Filipstads dragspelsklubb, Jesus, Miljöpartiet de röda, Min fru Lotta, Partiet för lättskalade apelsiner, Spräng hela skiten i luften-partiet, Toknazism hela dan, osv.

Postat
Ett bra förslag. 🥰 Funderar på något mer orginellt dock. The Reddened Hand Prophecy? The Prophecy of the Reddened Hand? The Blood of the Reddened Hand. Deterministic Blood Affliction. Compulsively Human. Death Encoded.

Inga fler förslag? Vilken av de jag räknade upp där är bäst?

Efter det ska jag sluta tjata, jag lovar, ☺️

Postat

Dingbats!! Det var roliga namn.

Fidden!! Det var extremt långsökt. Antar det var ordet "kunder" som det berodde på (annonsen).

drloop (oregistrerad)
Postat

Den nya 13" har ju FW igen.... bra sugen...

Postat
Köpte mcdonalds innan! Fick två sånädära nya cocacolaglas! 😛

Fick du det på köpet när du köpte hela bolaget?

Postat

Om man har svårt att bajsa så är det bara att övertala sig själv att göra nånting riktigt nervöst så löser det sig oftast.

Postat (redigerat)

Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel.

edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂

Redigerat av slejnard
Postat
Bra å välspelad låt du hade i metalfetivalen krokodil....har för mig jag röstade dig på top! Skit i om det råkas finnas nån annan låt med samma titel.

edit: skrev visst fetivalen men menar festivalen såklart....men fet i val lät kul så låter det vara 🙂

Det gjorde du. Tack så mycket för det. 🙂 Jag bytte namn på den till det mer intressanta "The Prophecy of the Reddened Hand".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.