SadamJR Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Har gjort en opinionsundersökning där jag tillfrågat alla människor i hela Sverige utom dom på den allmänna snacktråden och det framgår att smilfinkar är ute.
SadamJR Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Men förstå att jag är upprörd. Vi pratar om Gary Clark. Sångare i Danny Wilson, typ Fibes Oh Fibes eller va fan dom heter fast för 20 år sen och mycket bättre.
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Har gjort en opinionsundersökning där jag tillfrågat alla människor i hela Sverige utomdom på den allmänna snacktråden och det framgår att smilfinkar är ute. Säkert
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Men förstå att jag är upprörd. Vi pratar om Gary Clark. Sångare i Danny Wilson, typFibes Oh Fibes eller va fan dom heter fast för 20 år sen och mycket bättre. Då tycker jag att Oasis är värre...fast nu bättre men ändå inte....eller jo. LIXZOM!!! Sug på den..
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 ibland overkill hemma nu! var hos pazo förut och drack lite öl, han har apgrymma kompisar. 😄 världens fetaste musik med! uts uts uts uts. nu är jag hemma och min bror ligger i en extrasäng bredvid! och hon accepterade min ändring av relationship status så nu står det inte bara "in a relationship" utan lite mer 😎
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Man skulle kunna säga att det är... ...och det är det oxå skulle man kunna säga
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 ibland overkill hemma nu! var hos pazo förut och drack lite öl, han har apgrymma kompisar. 😄 världens fetaste musik med! uts uts uts uts. nu är jag hemma och min bror ligger i en extrasäng bredvid! och hon accepterade min ändring av relationship status så nu står det inte bara "in a relationship" utan lite mer 😄 Står det "in a spaceship" nu? 😎
Dingbats Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Man skulle kunna säga att det är... ...och det är det oxå skulle man kunna säga NÄHÄ
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 DAMN vad hon verkar digga mig! 😄 Hoppas det går bra imorgon också bara. 😎
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Om ni kunde se er i spegeln. Nu måste jag bara fråga - vad är ditt problem och varför fortsätter du skriva i chatt-tråden om du stör dig så mycket på oss och på våra "smilfinkar"?
Recommended Posts