Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Har gjort en opinionsundersökning där jag tillfrågat alla människor i hela Sverige utom

dom på den allmänna snacktråden och det framgår att smilfinkar är ute.

Postat

Men förstå att jag är upprörd. Vi pratar om Gary Clark. Sångare i Danny Wilson, typ

Fibes Oh Fibes eller va fan dom heter fast för 20 år sen och mycket bättre.

Postat
Har gjort en opinionsundersökning där jag tillfrågat alla människor i hela Sverige utom

dom på den allmänna snacktråden och det framgår att smilfinkar är ute.

Säkert

Postat
Men förstå att jag är upprörd. Vi pratar om Gary Clark. Sångare i Danny Wilson, typ

Fibes Oh Fibes eller va fan dom heter fast för 20 år sen och mycket bättre.

Då tycker jag att Oasis är värre...fast nu bättre men ändå inte....eller jo.

LIXZOM!!!

Sug på den..

Postat

ibland overkill

hemma nu! var hos pazo förut och drack lite öl, han har apgrymma kompisar. 😄 världens fetaste musik med! uts uts uts uts. nu är jag hemma och min bror ligger i en extrasäng bredvid! och hon accepterade min ändring av relationship status så nu står det inte bara "in a relationship" utan lite mer 😎

Postat
ibland overkill

hemma nu! var hos pazo förut och drack lite öl, han har apgrymma kompisar. 😄 världens fetaste musik med! uts uts uts uts. nu är jag hemma och min bror ligger i en extrasäng bredvid! och hon accepterade min ändring av relationship status så nu står det inte bara "in a relationship" utan lite mer 😄

Står det "in a spaceship" nu? 😎

Postat
Om ni kunde se er i spegeln.

Nu måste jag bara fråga - vad är ditt problem och varför fortsätter du skriva i chatt-tråden om du stör dig så mycket på oss och på våra "smilfinkar"?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.