Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Ska fan skaffa mig en Martin sedan när ja e rik.
SadamJR Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Freee faaalling! Har alltid trott att den här låten också heter free falling, men det gör den alltså inte.
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 eehh.. nu har jag mina två klockor fixade! Lämnade in dem på klockaffär i stan ås de fixade dem! mkt fixa där ja! Sen köpte jag skorengörare och "skodeo"... iaf så dojjorna blir rena fina vattentåliga och inte luktar illa! Impulsköpte en rygsäck på HM och så köpte jag 15 öl!
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nice låt.. gammal men nice Du de var ett tag sen!
SadamJR Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 eehh.. nu har jag mina två klockor fixade! Lämnade in dem på klockaffär i stan ås de fixade dem! mkt fixa där ja! Sen köpte jag skorengörare och "skodeo"... iaf så dojjorna blir rena fina vattentåliga och inte luktar illa! Impulsköpte en rygsäck på HM och så köpte jag 15 öl! Då var det ju bra att du hade en ryggsäck.
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 öh! drack ju rätt nyligen två koppar kaffe (max en timme sedan) och så satte jag på hardcore ashögt, trots det somnade jag när jag lade mig i sängen och vilade 🙂
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Snacka om debatt 😊 ...på Debatt alltså 😆 ...alltså ja 🙂 Nu ska ja köpa snus 😑
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 jag är hos pazo nu. tar massa serier och filmer från honom 🙂
slejnard Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Såå...nu har jag spelat klart: 1. Wholl stop the rain ( på refrängen lyste solen mig i ögonen) 2. Cecilia Lind ( Nu fattade publiken att jag spelat och applåderade) 3. Jam med en farbror på munspel ( ett skönt original den gubben...har alltid med sig munspelet redo...) KLAR å kaffe efteråt! Nu andra bullar 🙂
slejnard Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Ja just,,,ni pratade guror...jag har en simon and patrick som akustiskowich! hehe...ölen viskar från kylen....
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Justja.. simon and patrick är väl sjysst oxå? 🙂
Dingbats Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 i wanna puff puff some of the dutch stuff i wanna puff puff give me the green green stuff, i wanna uts uts uts uts
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag ska spela DIablo2 multiplayer med en polare ikväll
slejnard Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Justja.. simon and patrick är väl sjysst oxå? 🙂 Ja...jag provspelade flera innan bla en kompis´...sen beställde jag en hyfsat billig för 3995 (ändå dyrt) utan mik för det hade jag sen innan som man her i ljudhölet. Supernöjd mot för den jag hade innan. 😊
Dingbats Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag minns att en gång för rätt länge sen var jag tretton år.
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag minns inte den gången för rätt länge sen när du var 13 år.
SadamJR Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 De e inte lätt alla gånger De e inte lätt många gånger.
Fidden Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 tänk om man verkligen hittade lurar i vassen...
Recommended Posts