Memphis Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 äntligen blev man typ frisk igen. Men denna natt var det värsta jag varit med om. Var kokhet, frös, smärta i hela kroppen, vaknade var femte minut och hade dessutom massa otäcka drömmar. Det var rent lidande. But now I´m free! ☺️ Lite matt dock.
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 De kortet verkar grymt grahN! gåre koppla till usb?
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 äntligen blev man typ frisk igen. Men denna natt var det värsta jag varit med om. Var kokhet, frös, smärta i hela kroppen, vaknade var femte minut och hade dessutom massa otäcka drömmar. Det var rent lidande. But now I´m free! ☺️ Lite matt dock. Välkommen tebax då 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 De kortet verkar grymt grahN! gåre koppla till usb? Nae inge usb. Kopplas in på ett pci-kort. Funkar bra fortfarande. Inge strul med drivisar heller. Går nog att få tag på för runt 1000 kronor gissar jag på. Köpte det när det va relativt nytt... för 8000:- ...för 100 år sedan ... ☺️
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nae inge usb. Kopplas in på ett pci-kort. Funkar bra fortfarande. Inge strul med drivisar heller. Går nog att få tag på för runt 1000 kronor gissar jag på. Köpte det när det va relativt nytt... för 8000:- ...för 100 år sedan ... ☺️ ..och så har den Adat så man kan köpa till en mickpreamp med adat- anslutningar. Det ska jag göra nångång i framtiden *fniss* 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Haha! Den Yamaha snubben fick mig att köpa en Motif Rack XS. 😛 Najs! 😄
Memphis Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vad pluggar du memphis? Maskinteknik. Du pluggar typ bioteknik eller nått har jag fattat det som?
Memphis Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vad har hänt med Children of bodom? http://open.spotify.com/track/4Si63E3VZCQaTG2EBruk0o 😛
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Maskinteknik. Du pluggar typ bioteknik eller nått har jag fattat det som? Miljö å vatteteknik ja som killis sa! gick dock teknisk fysik i två år innan... de sög! 😛
Memphis Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Aha. 😛 Minns iallfall att du skrivit att du hade biologi som en kurs, därav min kvalificerade gissning. 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Funderar på att ta bort Åsa från MSN-listan och alla communityn och liknande...
Recommended Posts