Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

äntligen blev man typ frisk igen.

Men denna natt var det värsta jag varit med om. Var kokhet, frös, smärta i hela kroppen, vaknade var femte minut och hade dessutom massa otäcka drömmar. Det var rent lidande.

But now I´m free! ☺️

Lite matt dock.

Postat
äntligen blev man typ frisk igen.

Men denna natt var det värsta jag varit med om. Var kokhet, frös, smärta i hela kroppen, vaknade var femte minut och hade dessutom massa otäcka drömmar. Det var rent lidande.

But now I´m free! ☺️

Lite matt dock.

Välkommen tebax då 😄

Postat
De kortet verkar grymt grahN! gåre koppla till usb?

Nae inge usb. Kopplas in på ett pci-kort. Funkar bra fortfarande. Inge strul med drivisar heller. Går nog att få tag på för runt 1000 kronor gissar jag på. Köpte det när det va relativt nytt... för 8000:- ...för 100 år sedan

... ☺️

Postat
Nae inge usb. Kopplas in på ett pci-kort. Funkar bra fortfarande. Inge strul med drivisar heller. Går nog att få tag på för runt 1000 kronor gissar jag på. Köpte det när det va relativt nytt... för 8000:- ...för 100 år sedan

... ☺️

..och så har den Adat så man kan köpa till en mickpreamp med adat- anslutningar. Det ska jag göra nångång i framtiden *fniss* 😄

Postat

Aha. 😛 Minns iallfall att du skrivit att du hade biologi som en kurs, därav min kvalificerade gissning. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.