Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 slut 😏 var inte den godaste kanske men för 10 kronor var det fett värt!
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Holy motherfucking God vad lång tid det där tog... 😏 Trodde det skulle ta en kvart, det tog en timme...
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 håller jag på att lära mig på piano. Kan dom första 1:20 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 håller jag på att lära mig på piano. Kan dom första 1:20 😄 Vackert! 🙂
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Orka läsa bibeln! iof kan de vara bra att kunna den om man ska tracka ner på den 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nog finns det en del gobitar i Bibeln oxå som t.ex......... som t.ex......t.ex...... ...jaa.. som en massa exempel 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vackert! 🙂 Som fan! Ska tydligen funka att ragga brudar med den. 😄
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Orka läsa bibeln! iof kan de vara bra att kunna den om man ska tracka ner på den 😄 kan ju vara bra att läsa delar ur den också om man ska diskutera den på ett seminarium på måndag
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 😄 ...va äre för el-piano han spelar på, mickeh? Vet du det? Det låter bra ju! 🙂
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 kan ju vara bra att läsa delar ur den också om man ska diskutera den på ett seminarium på måndag Det kan det kanske
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 😄 ...va äre för el-piano han spelar på, mickeh? Vet du det? Det låter bra ju! 🙂 Vet inte, men WAY dyrare än mitt iallafall. Men du kan få ändå få ganska så nära dess ljud med mitt, om jag när jag spelar in kopplar pianots output direkt in i ljudkortet och kör på "classic piano".
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vet inte, men WAY dyrare än mitt iallafall. Men du kan få ändå få ganska så nära dess ljud med mitt, om jag när jag spelar in kopplar pianots output direkt in i ljudkortet och kör på "classic piano". Åkay 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag har experimenterat lite grand med reverb och brilliance-inställningarna på mitt piano och kan få fram ett riktigt vackert pianoljud. 😄
Recommended Posts