Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Äh! Hela inlägget förstördes för att jag inte hittade klippet till det jag tänkte. 😛

Aja går väl på balkongen istället.

..finns klippet där? JC_thinking.gif

Postat
..finns klippet där? JC_thinking.gif

Nee...jag skrev ju först nåt kul...sen tänkte jag...detta fattar ni inte så jag måste hitta klippet...det tråkiga är att jag inte minns snubbens namn som sa det... går typ så här...en trailerröstparodi: " one man one show one osv..." han är iaf jättebra på att imitera röster.

Postat

hej. ja pazo vi kollade på film, sen låg vi bara och myste och pratade, hur najs som helst. 🥰 somnade dock inte förrän tre och så upp åtta. skönare att vakna när man inte är ensam dock 😄

Postat
Nee...jag skrev ju först nåt kul...sen tänkte jag...detta fattar ni inte så jag måste hitta klippet...det tråkiga är att jag inte minns snubbens namn som sa det... går typ så här...en trailerröstparodi: " one man one show one osv..." han är iaf jättebra på att imitera röster.

Pablo fransisco... lite väl gammalt... var populärt för sisådär 3 år sen 😄

GHUHUHUHUH 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.