Pazo Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 mmm....kebanbrulle... ska spara en del till frulle
Pazo Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Sådär! nu har jag sparat den del till frulle! NICE1
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Hehe...tror han menade ett sånt därnt utropstekken!!!! 🙂 :) 😕 ...my wine is to be nere her!
Dingbats Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 jag vill ha saker och använda saker och inte behöva använda saker för att det finns bättre saker att göra
Neosus Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 mmm....kebanbrulle... ska spara en del till frulle Kebanrulle? 🙂
Pazo Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Vad blir NICE2 sen då? Imorgon när man vaknar duschar å sen kommer ihåg att det finns en halv kebabrulle i kylen!! FAN VA GOTT DE KOMMER BLI!
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Äh! Hela inlägget förstördes för att jag inte hittade klippet till det jag tänkte. 😛 Aja går väl på balkongen istället.
Neosus Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Äh! Hela inlägget förstördes för att jag inte hittade klippet till det jag tänkte. 😛Aja går väl på balkongen istället. ..finns klippet där?
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 ..finns klippet där? Nee...jag skrev ju först nåt kul...sen tänkte jag...detta fattar ni inte så jag måste hitta klippet...det tråkiga är att jag inte minns snubbens namn som sa det... går typ så här...en trailerröstparodi: " one man one show one osv..." han är iaf jättebra på att imitera röster.
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Man kanske skulle ta och sova förresten 🙂 Voffö då? 😛 Åjka kanske gör samma
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Fidden, du är här i tråden men ändå inte....somnat månne? 😛 Jag har det snart iaf.
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 hej. ja pazo vi kollade på film, sen låg vi bara och myste och pratade, hur najs som helst. 🥰 somnade dock inte förrän tre och så upp åtta. skönare att vakna när man inte är ensam dock 😄
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 fyyyfaaan.... tror ni de var kul att kl 7.30 vakna av att det borras som in i helvete i en betongvägg i lägenheten precis ovanför....
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nee...jag skrev ju först nåt kul...sen tänkte jag...detta fattar ni inte så jag måste hitta klippet...det tråkiga är att jag inte minns snubbens namn som sa det... går typ så här...en trailerröstparodi: " one man one show one osv..." han är iaf jättebra på att imitera röster. Pablo fransisco... lite väl gammalt... var populärt för sisådär 3 år sen 😄 GHUHUHUHUH 🥰
Recommended Posts