Pico Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Göru själv? Hmm, jag är en sjukskriven boreout som boreoutar hemifrån. 🙂
Gote Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Hmm, jag är en sjukskriven boreout som boreoutar hemifrån. 🙂 bore-in dårå? 🙂
Micke H Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Slår igång Spotify för att köra lite Per Gessle och ser att han har släppt sin platta En Händig Man i inte mindre än fyra olika utgåvor! Regular, 15-track version, Deluxe Edition och Telia Version (??) 🙂
Micke H Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Skriverumycket? 🙂 Fick ett samtal mitt i min viktiga monolog. 🙂
Krokodil Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Mina vänner, Skulle ni kunna hjälpa mig att komma på en ny titel för en låt jag gjort? Den blev trea i studiofestivalen, och heter Deconstruction. Men jag har upptäckt att ett annat band har gjort en dödsmetallåt med samma namn. Texten: Blood affliction Gangrenous encoded kill Awaiting the reddened hand Intrinsic murder Implicit chaos Bound to double helix Famished and vicious Pseudofree Compulsively Spring and toil Grin and coil Cut and slash Through bone and ash Drown the plea Up to the knee The prophecy Of humanity Fullfilled upon our kill Break the lie Hear our cries Shackled in time There's no way out The code Our blight No end in sight No tear shed at our plight Corrupt existence as means of destruction Contradicting the very core of another contradiction We carry on Defined by the blood on our reddened hand Vad jag försöker säga med min låt är att det i mänsklighetens genetiska kod tycks finnas något som driver oss till saker såsom att döda andra människor, och hur detta är en ond cirkel vi inte kan bryta; det enda vi kan göra är att fortsätta denna smått paradoxala resa. 🙂
Micke H Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Krokodil: kolla på det sista stycket. Känns som det finns ord och fraser där du nog kan använda.
Dingbats Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Skulle ni kunna hjälpa mig att komma på en ny titel för en låt jag gjort? "The Prophecy".
Recommended Posts