Memphis Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 hade en del att ta igen här. Synnerligen spännande. 😉 e sjuk här. mår piss. 😄
Memphis Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 (redigerat) På EastWest forum har de tävling nu där man skall göra en låt där man bara får använda deras biblotek. Vinnaren vinner ett paket me deras pluggar till ett värde av $3,865. 😉 Visserligen hänger där extremt nördigt och skickligt folk men lätt att man ska försöka. 😄 http://www.soundsonline-forums.com/showthread.php?t=23472 Redigerat 3 september 2009 av Memphis
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 hade en del att ta igen här. Synnerligen spännande. 😉 e sjuk här. mår piss. 😄 Tråkigt! 🙁 Du kan ju ägna din sjukdomstid åt att tex läsa alla längstatrådeninlägg om och om igen samt lära dig de utantill. 🙂 Nänu...countdown to homerun...
Memphis Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Svininfluensa? haha, I hope not. 😄 Nä, bara sprängande huvudvärk, febrig och ont i kroppen. 😉
Overkill Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 haha, I hope not. 😛 Nä, bara sprängande huvudvärk, febrig och ont i kroppen. 😑 m.a.o svininfluensan 😆
Memphis Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Slejj, det var den värsta idén jag nånsin hört. 😆
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Slejj, det var den värsta idén jag nånsin hört. 😆 Nähäää 😑
Pazo Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 WOHOOO!!! Fan va fett! Satt å repade lite grejer inför lördag! eller ja... repade/kom på... grejerna 😆 Blev ju asfint! 😑
Overkill Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 är det inte onödigt att komma på grejerna, då blir dom ju kletiga. och din akai är ju rätt fin 😆
Pazo Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 jahapp! ska dra å köpa så jag kan göra tacos! WOHO! 😆
SadamJR Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Chelsea får inte värva på över ett år. Hur ska de nu få ihop fullt lag?
slejnard Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Hemmus mättus nyskitus tupplursdaxus straxus månnus efterus kaffus.
SadamJR Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 hallå det går 93:or på gymnasiet nu 😆 Börjar man känna sig gammal?
Fidden Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 (redigerat) Hihi, jag minns när en polare råkade följa med en 86:a hem efter en bob hund-konsert vi var på för 10 år sedan xD "Du kan nog inte följa med in, mina föräldrar sover nog" var det sista han hörde innan han sprang iväg. Han glömde till och med tröjan, som han otroligt nog redan lyckats kränga av sig 😆 Jag tror han ringde henne och försökte få tillbaks tröjan någon vecka senare, men misslyckades... Han var lite lik quagmire både till sätt och utseende förresten. Redigerat 3 september 2009 av Fidden
Recommended Posts