Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Det finns två ändar.

Det är ju enklare att dra i pinnen och öppna bananen.

Hur gör apor?

de drar också i pinnen, det har jag sett på tv.

Postat
Dingis är kass! Såklart vanligt ris smakar lite godare liksom! men råris är fan gott det med!

Och de lilla som råris inte är godare är lätt värt bara för att vara nyttigare!

Vanligt ris är ju värsta kolhydratsfällan!

Bästa på länge!

När jag äter mat ger jag sjutton i hur det smakar.

😉

Postat

Självvåldtäkt:

En schizofren person där minst en av de olika personligheterna är en våldtäktsman. Om denna personligheten dycker upp samtidigt som en av de andra personligheterna så kan människan i fråga utföra en våldtäckt på sig själv.

EX:

Nej snälla, jag vill inte runka! Skrek sebastian när hans ena personlighet runkade honom hårt å länge.

Postat
Självvåldtäkt:

En schizofren person där minst en av de olika personligheterna är en våldtäktsman. Om denna personligheten dycker upp samtidigt som en av de andra personligheterna så kan människan i fråga utföra en våldtäckt på sig själv.

EX:

Nej snälla, jag vill inte runka! Skrek sebastian när hans ena personlighet runkade honom hårt å länge.

Ännu värre blir det väl om....

"Ligg still din djävel... jag ska ta dig i röven!!"

"Nej,,, nej... snälla..."

Postat
Jag var på djurpark förra sommaren.

Där drog de inte i pinnen!!

på djurparkerna brukar de roa sig med att kasta bajs faktiskt. det hände under introduktionskursen på biologiprogrammet, när vi var på studiebesök på kolmården 😉

Postat

Varför kan man skriva i denna tråden?

Det ska ju inte gå ju!

Kommer detta att bli den längsta längsta-tråden någonsin?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.