Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!!

haha, på tal om kivi! pazos kompis kompis som var med i måndags sa kivi med mjukt k som i kikare 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!!

😄

Är bara Potatis och mango jag äter skalet på som man i sverige inte gör 😛 .... tror jag iaf... aja.. WHATEVER

JAG HAR RÄTT 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart jag är!

Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll!

Vad menar ni med änden och vad menar ni med spetsen?

Där bananen satt fast i klasen (som Pazo kallar klungan?), där öppnar väl 96.21% av alla människor den.

Mest för att det är 88.26% enklare...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar ni med änden och vad menar ni med spetsen?

Där bananen satt fast i klasen (som Pazo kallar klungan?), där öppnar väl 96.21% av alla människor den.

Mest för att det är 88.26% enklare...

😛

Känner ingen i colombia som öppnar den från änden som du säger 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

wut

vi pratade om självvåldtäkt, det började med liksom att självvåldtäkt var motsatsen till våldtäkt (typ att nån försöker våldta en annan men misslyckas och då svarar den med att våldta tillbaka). men sen blev självvåldtäkt en schizofren kille vars ena personlighet runkar av sig själv medan den andre inte vill och skriker "NEJ JAG VILL INTE" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

vi pratade om självvåldtäkt, det började med liksom att självvåldtäkt var motsatsen till våldtäkt (typ att nån försöker våldta en annan men misslyckas och då svarar den med att våldta tillbaka). men sen blev självvåldtäkt en schizofren kille vars ena personlighet runkar av sig själv medan den andre inte vill och skriker "NEJ JAG VILL INTE" 😛

Vilket uppslag!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...