Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mango heter det väl... 😛 cp står faktiskt för citronpersika!
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Ni äter säkert inte ens skalet på mango! typ de godaste!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mango heter det väl... herregud vad fel men ändå rätt det blev.. fast jag vet inte riktigt hur. 😄😛
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Du är mongo!Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan! Haha är du seriös nu? 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Haha är du seriös nu? 😛 Klart jag är! Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag har nog ätit mango men typ en gång och minns inte hur den smakar. orka frukt
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Klart jag är!Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll! men vi kan iaf stava till bananens här!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!! haha, på tal om kivi! pazos kompis kompis som var med i måndags sa kivi med mjukt k som i kikare 😛
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 denne kiwi-man äter även avokado genom att först mörbulta den (med skalet på alltså), typ knåda och ha sig.. sedan gör han ett hål i skalet och trycker ut det som vore det en tub 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!! 😄 Är bara Potatis och mango jag äter skalet på som man i sverige inte gör 😛 .... tror jag iaf... aja.. WHATEVER JAG HAR RÄTT 😛
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Klart jag är!Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll! Vad menar ni med änden och vad menar ni med spetsen? Där bananen satt fast i klasen (som Pazo kallar klungan?), där öppnar väl 96.21% av alla människor den. Mest för att det är 88.26% enklare... 😛
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, på tal om kivi! pazos kompis kompis som var med i måndags sa kivi med mjukt k som i kikare 😛 Ungefär som kex i göteborg?
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, på tal om kivi! pazos kompis kompis som var med i måndags sa kivi med mjukt k som i kikare 😛 JA JUSTE! Fan va CP!! SCHIVI 😄 NEJ SNÄLLA JAG VILL INTE RUNKA!!! 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vad menar ni med änden och vad menar ni med spetsen?Där bananen satt fast i klasen (som Pazo kallar klungan?), där öppnar väl 96.21% av alla människor den. Mest för att det är 88.26% enklare... 😛 Känner ingen i colombia som öppnar den från änden som du säger 😄
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 😄 Är bara Potatis och mango jag äter skalet på som man i sverige inte gör 😛 .... tror jag iaf... aja.. WHATEVER JAG HAR RÄTT 😛 ? Jag äter upp skalet på både äpplen, vindruvor och persikor.
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 JA JUSTE! Fan va CP!! SCHIVI 😛 NEJ SNÄLLA JAG VILL INTE RUNKA!!! 😄 😛 fett skoj vare 😄
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ? Jag äter upp skalet på både äpplen, vindruvor och persikor. Ja? 😛
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 wut vi pratade om självvåldtäkt, det började med liksom att självvåldtäkt var motsatsen till våldtäkt (typ att nån försöker våldta en annan men misslyckas och då svarar den med att våldta tillbaka). men sen blev självvåldtäkt en schizofren kille vars ena personlighet runkar av sig själv medan den andre inte vill och skriker "NEJ JAG VILL INTE" 😛
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Meh! Nu kommer ju ni bli värsta interna i längsta!
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Känner ingen i colombia som öppnar den från änden som du säger 😛 Det finns två ändar. Det är ju enklare att dra i pinnen och öppna bananen. Hur gör apor?
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Detta blev bannemig en riktigt mysig fruktstund.
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 vi pratade om självvåldtäkt, det började med liksom att självvåldtäkt var motsatsen till våldtäkt (typ att nån försöker våldta en annan men misslyckas och då svarar den med att våldta tillbaka). men sen blev självvåldtäkt en schizofren kille vars ena personlighet runkar av sig själv medan den andre inte vill och skriker "NEJ JAG VILL INTE" 😛 Vilket uppslag! 😄
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 och tänk att allt började med pazos detaljerade inlägg om hans bajs.
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Ungefär som kex i göteborg? Igår hörde jag en som sa kivvi istället för kiivi...
Recommended Posts