Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

mitt fsck i frysen är dock rätt fullt nu! har ett paket korv, fem paket bacon, tre-fyra påsar á 13 köttbullar var, fyra påsar med sex brödskivor i var, en oöppnad påse med kycklingfiléer samt en öppnad påse med kycklingfiléer och en påse med chicken nuggets. och så klart två fryspizzor!

Link to comment
Dela på andra sajter

när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa!

Fan vad härligt!

Inte för jag nånsin äter kokt potatis heller iofs. Hm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska de ligga skitlänge framme då? fattar verkligen inte va du gör med tacobröd i frysen... vafan liksom?

mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har!

Link to comment
Dela på andra sajter

ris är ganska illa ja... quinoa ska det vara. smakar fan pecko om man äter det utan något till, men JÄVLAR vad nyttigt 😄

Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma!

Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM!

vem äter BARA ris utan något! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har!

Du behöver ju inte direkt öppna påsen förrän du ska använda dem 😛

I butiken ligger de framme länge i påsen utan att stå i nån typ av kyl/frys å ändå klarar de sig precis lika bra! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma!

Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM!

vem äter BARA ris utan något! 😄

jag menar det 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...