Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ÄR NI SKÖNA ELLER?? Råris smakar ju fan som att stå på ett fält och knapra ax! Det beror på vad man käkar det till, det funkar nog inte så bra till smakfattig mat som kyckling eller så.
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mitt fsck i frysen är dock rätt fullt nu! har ett paket korv, fem paket bacon, tre-fyra påsar á 13 köttbullar var, fyra påsar med sex brödskivor i var, en oöppnad påse med kycklingfiléer samt en öppnad påse med kycklingfiléer och en påse med chicken nuggets. och så klart två fryspizzor!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, det där med kyckling var nog nästan mitt livs första försök till ett troll 😄
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, det där med kyckling var nog nästan mitt livs första försök till ett troll 😆 😄
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Det beror på vad man käkar det till, det funkar nog inte så bra till mat. fixat!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 fan vad det är gott med mjölk! har typ druckit upp paketet jag köpte förut (1,5 liter). 😄 så nu har jag snart ingen mjölk igen. kanske spara det som jag har kvar så kan jag göra omelett till frukost 😆
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Dingis är kass! Såklart vanligt ris smakar lite godare liksom! men råris är fan gott det med! Och de lilla som råris inte är godare är lätt värt bara för att vara nyttigare! Vanligt ris är ju värsta kolhydratsfällan!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Varför lägger du allt i frysen? 😄 öh därför att det ju blir äckligt om det ligger uppe i kylen aslänge?
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 frysen? vad är det? Är det det där extra kalla kylskåpet där man tillverkar isbitarna?
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Varför ska de ligga skitlänge framme då? fattar verkligen inte va du gör med tacobröd i frysen... vafan liksom?
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ris är ganska illa ja... quinoa ska det vara. smakar fan pecko om man äter det utan något till, men JÄVLAR vad nyttigt 😄
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa! Fan vad härligt! Inte för jag nånsin äter kokt potatis heller iofs. Hm.
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa! *el grande slapo to hell* DÖ HÄDARSVIN!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Varför ska de ligga skitlänge framme då? fattar verkligen inte va du gör med tacobröd i frysen... vafan liksom? mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 *el grande slapo to hell* DÖ HÄDARSVIN! du är ju inte ens svenne så du ska inte gilla kokt potatis!
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ris är ganska illa ja... quinoa ska det vara. smakar fan pecko om man äter det utan något till, men JÄVLAR vad nyttigt 😄 Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma! Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM! vem äter BARA ris utan något! 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 du är ju inte ens svenne så du ska inte gilla kokt potatis! Fan vilken sopa du är! Potatis är ju typ från mina hemtrakter! OCH DE SKA VARA MED SKAL PÅ NÄR MAN KOKAR SAMT ÄTER DEM!!!!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 hehe, jag antar att den där tortillaförpackningen är öppnad. oöppnad håller den sig väl sådär snuskigt länge har jag för mig 😛
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Fan vilken sopa du är!Potatis är ju typ från mina hemtrakter! OCH DE SKA VARA MED SKAL PÅ NÄR MAN KOKAR SAMT ÄTER DEM!!!! du är verkligen mongo! äter säkert banan med skal på också bara för att vara true
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har! Du behöver ju inte direkt öppna påsen förrän du ska använda dem 😛 I butiken ligger de framme länge i påsen utan att stå i nån typ av kyl/frys å ändå klarar de sig precis lika bra! 😄
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 hehe, jag antar att den där tortillaförpackningen är öppnad. oöppnad håller den sig väl sådär snuskigt länge har jag för mig 😄 den är iofs oöppnad, men lika bra att lägga i frysen 😛 enklare så
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma! Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM! vem äter BARA ris utan något! 😄 jag menar det 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 du är verkligen mongo! äter säkert banan med skal på också bara för att vara true Du är mongo! Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Du är mongo!Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan! öh ja det är ju därför man har den där grejen! är ju så bananguden tänkte fattar du väl!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 öh ja det är ju därför man har den där grejen! är ju så bananguden tänkte fattar du väl! intelligent design kallas det 😛
Recommended Posts