Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 en gång när jag var på läger var det en som bajsade så mycket att det blev stopp så han sprang ut i skogen och hämtade en stor gren som han stod och petade med när jag kom in på toa
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag kommer fan aldrig glömma när jag gjorde min ghostrider! sjukt stolt! En enda? Jag lägger nästan en om dagen 😄
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 eller vänta nu.., vad är en ghostrider? Urban dictionary gjorde mig lite förvirrad 😄 ghost rider When you are having sex with a girl, and your buddy watches through the window. you leave the room for a minute, and switch places with your friend, while the girl does not know that shes having sex with your friend, not you. you then knock on the window and wave at her.
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ehm... och det är alltså DEN typen jag gör en om dagen... *visslande smilfink*
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 hahahhah! Jag menar när man bajsar... de går helt problemfritt! man känner knappt att man bajsat... å så blev de hang down water touch så de låter inget... å så glider den så långt in i toastolen att den inte heller syns!... sen lyckobajs så inget skit på pappret heller! helt enkelt... en sån skit man inte är säker att man ens lagt 😄
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, ok. Nä nån sån har jag nog sällan lagt 😄
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Det händer mig typ aldrig! Men så har jag ovanligt dålig tarmkvalitet också.
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vet inte :/ Kanske kanske inte. Men alltså, jag brukar ha att en vecka är jag skitlös, nästa är jag skithård, och inte så ofta nåt däremellan.
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag brukar bajsa asbra när jag kommit in i en skön rutin... i aneby brukar jag dock vara lite åt det hårdare hållet.... aldrig jobbigt hård dock!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 det löser sig när du flyttat hemifrån och käkar exakt samma varje dag xD
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Försökte läsa 10 sidor i skolbok...kom en å en halv sida... sen gav jag upp... tar ju fan inte in något nu
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 eller... "löser sig" kanske var ett dumt uttryck i sammanhanget.
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 haha, ok. Nä nån sån har jag nog sällan lagt 😄 Jag menar då det! skitsvårt att få ju! PUN INTENDED
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 sen jag flyttade har jag bara ätit pasta och nudlar
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 sen jag flyttade har jag bara ätit pasta och nudlar är det fullkornspasta då, vavavavava???!!?!
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag kommer få åderförkarlkning när jag flyttar hemifrån.
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 är det fullkornspasta då, vavavavava???!!?! Vet ni vad som är riktigt äckligt! Råris!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 är det fullkornspasta då, vavavavava???!!?! nä usch det fick jag nog med hemma! euroshoppers vanliga pasta ftw 😄
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vet ni vad som är riktigt äckligt! Råris! Råris är fan mitt favoritris. 😄
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vet ni vad som är riktigt äckligt! Råris! va vill du! de är ju gott och fett nyttigt
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 gillar inte heller råris! inte jätteförtjust i ris i allmänhet, i så fall ska det vara jasminris!
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ÄR NI SKÖNA ELLER?? Råris smakar ju fan som att stå på ett fält och knapra ax!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag köpte tacobröd idag så man kan göra quesadillas och enchiladas och sånt
Recommended Posts