debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 mmm... köttfärs å kött... köttfärsen gjord av mor! behövde bara värmas 😄 Är du animal och lever av köttprodukter allena? 🙂
slejnard Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlur
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Jag vaknade precis upp och undrade vem jag var. Haha.
Memphis Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag vaknade imorse och undrade först vart jag var.. faktiskt., 😄
slejnard Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur lurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlurlu rlur 😎☺️😑🙂😄 ...några smilfinkar tar en lur med mig... 😄
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Det första jag brukar göra på morgonen är att klä på mig och åka hem. 😄
Neosus Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vad är det första en blondin gör? Klä på sig och går hem. *skratt*
slejnard Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vad är det första en blondin gör? Klä på sig och går hem. *skratt* Är micke h blond? 😄
Neosus Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 .. och micke hann med ett inlägg där oxå medans jag skrev 😄
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Där skrev Sesnou och Mieckh samtidigt. Lustigt.
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 .. och micke hann med ett inlägg där oxå medans jag skrev 😄 Hihi. 🙂
debatt Postat 2 september 2009 Trådstartare Postat 2 september 2009 Lycka till med pluggandet, Memphis!
Memphis Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 sluta skriva roliga saker här nu, jag måste plugga! 😄 damn you fools
slejnard Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Okej! Ska bara visa en lite bortglömd smilfink som sällan sover: 😄 ...eller jo det gör han men han har jämt på sig glasögon så det syns inte om han sover. Krappppffffedhaxxzzz!!!
SadamJR Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Så djävla kul är det inte, och fimpa smilfinkarna.
SadamJR Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Undrar om Pazo mår bra nu när han har ätit upp sin mor.
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Min mamma är död Micke H. Inlägget var riktat till Slej, som faktiskt kan ta skämt. (Du och jag skrev samtidigt.)
Neosus Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag måste upp kvart i sex imorgon... Va jobbigt 😑
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag måste upp kvart i sex imorgon... Min lördags-dejt går upp halv fem varje dag, för det tar en och en halv timme för henne att ta sig till jobbet...och själv klagar man... 😑
Recommended Posts