Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jobbigt bakgrundsljud i låten "Seconds away" med the legends...
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mår lite sisådär, är förkyld utan förkylningssymptom.
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mår lite sisådär, är förkyld utan förkylningssymptom. 😆 Gote mår bra. Gote är på g. 😄 Hur mår Micke? Micke mår bra. ☺️ Micke är för närvarande nöjd och tillfredsställd med livet och universum. ☺️
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Baby you make my Fender stiff, your tongue performs the perfect riff. Genious!
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Låt mig smeka din Fender...spela på dina strängar...
Gote Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 FAAN funkar ju inte med citat för mig..... Jodå, men det är bara det senaste svaret som syns. Nån fånig inställning på forumet... 🥰
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 FAAN funkar ju inte med citat för mig..... Jodå, men det är bara det senaste svaret som syns. Nån fånig inställning på forumet... 🥰 Om man inte kan haxxa som jag! 😆
Gote Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 FAAN funkar ju inte med citat för mig..... Jodå, men det är bara det senaste svaret som syns. Nån fånig inställning på forumet... 🥰 Om man inte kan haxxa som jag! ☺️ Ord. 😆
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Du får kanke spela fender i duschen då.... det kan förhöja upplevelsen.. har jag hört
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag minns i mellanstadiet när jag funderade på vad det var för skillnad mellan knulla och pöka...
Micke H Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag minns i mellanstadiet när jag funderade på vad det var för skillnad mellan knulla och pöka... Kom du fram till något?
Recommended Posts