Fidden Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 inte jag heller... men här är några brottande dvärgar
slejnard Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Dvärgar är roligt! 🙁 Ledig imorn å tisdag...hwila blir det
Fidden Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 tror jag ska raka mig imorgon, känns som ett lagom projekt
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Imon e jag ledig, Så det blir 71-72 ärenden att utföra. Brukar bli så.
Pazo Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Om man skulle börja träna imorgon igen... Kommer säkert flytta det till tisdag 🙁
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Imorgon blir det att städa och författa. Gå till banken och försäkringskassan. Till tipsombudet och postlådan. Till det auktoriserade kopieringsföretaget för vidimering och till soprummet. Till... osv.
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Imon ska jag spela elgitarr och synth. Imon ska jag tvätta håret. Imon ska jag skita. Imon ska jag äta flera gånger. Imon ska jag göra ren diskbänken. Imon ska jag göra ren spisen kanske. Imon ska jag peta näsan. Imon ska jag diska i diskmaskinen. Imon ska jag skriva ett brev. Imon ska jag kolla min e-post. Imon ska jag boka ett arbetspass. Imon ska jag borsta tänderna. Imon ska jag kolla MySpace. Imon ska jag kontrollyssna ett antal låtar för brorsan i mina referenshögtalare.
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Om drygt 20 minuter är "imon" och då ska jag se på tv. Imon ska jag plocka ihop saker att slänga. Imon ska jag planera nya novellsamlingen. Imon ska jag korrekturläsa. Imon ska jag dra ur jacket. Imon ska jag sätta i jacket. Imon ska jag genomgå infraröd ljusbehandling. Imon ska jag ringa min sjukgymnast. Imon ska jag kolla vad som skrivits i tråden 1 till 5.
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Imon ska jag precis som Pazo börja träna igen, för min del på motionscykeln. Imon ska jag dammtorka min skrivare. Imon ska jag dammsuga. Imon ska jag planera för utgivningen av första cd-n. Imon ska jag studera tävlingar. Imon ska jag handla i livsmedelsbutiken. Imon ska jag åka till stan. Imon ska jag få telefonsamtal till min telefonsvarare som jag ska lyssna av. Imon ska jag fundera på den cello jag vet att jag ska köpa. Imon ska jag bada. Imon ska jag lägga undan min plånbok. Imon ska vattna växterna. Imon ska jag kolla in fotbollssiter på Nätet.
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 (redigerat) Imon ska jag inte överanstränga armbågen! Imon skulle jag ha velat gå upp med 18 flyttlådor som väger asmycket till min vind tre trappor upp, men det blir ansträngande. Jag skulle kunna plocka ur dem och gå 72 gånger istället och bara bära med höger hand, men... jag märker att den börjar bli överansträngd den också nu. Inte bra. Redigerat 30 augusti 2009 av debatt
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 (redigerat) Imon kan jag istället försöka plocka ur två garderober i köket, för att få plats med annat i dem kanske. Imon ska jag fundera över varför Kjell Bergqvist förknippas med Turkiet av vissa. Redigerat 30 augusti 2009 av debatt
Fidden Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Nu får du lägga av, annars editerar jag mitt inlägg i 1-5 😛
Dingbats Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Isåfall "imorrn" om man nu måste förkorta det! Man säger ju "imorrn", inte "imon"!
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 För att slänga glasburkar måste vi gå cirka 600 meter. Det tänker jag INTE göra imon...
debatt Postat 30 augusti 2009 Trådstartare Postat 30 augusti 2009 Vem skriver nånsin "imon"??? Jag gjorde det nyss. Och alla brudar jag känner.
Recommended Posts