Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Imon ska jag spela elgitarr och synth. Imon ska jag tvätta håret. Imon ska jag skita. Imon ska jag äta flera gånger. Imon ska jag göra ren diskbänken. Imon ska jag göra ren spisen kanske. Imon ska jag peta näsan. Imon ska jag diska i diskmaskinen. Imon ska jag skriva ett brev. Imon ska jag kolla min e-post. Imon ska jag boka ett arbetspass. Imon ska jag borsta tänderna. Imon ska jag kolla MySpace. Imon ska jag kontrollyssna ett antal låtar för brorsan i mina referenshögtalare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om drygt 20 minuter är "imon" och då ska jag se på tv. Imon ska jag plocka ihop saker att slänga. Imon ska jag planera nya novellsamlingen. Imon ska jag korrekturläsa. Imon ska jag dra ur jacket. Imon ska jag sätta i jacket. Imon ska jag genomgå infraröd ljusbehandling. Imon ska jag ringa min sjukgymnast. Imon ska jag kolla vad som skrivits i tråden 1 till 5.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imon ska jag precis som Pazo börja träna igen, för min del på motionscykeln. Imon ska jag dammtorka min skrivare. Imon ska jag dammsuga. Imon ska jag planera för utgivningen av första cd-n. Imon ska jag studera tävlingar. Imon ska jag handla i livsmedelsbutiken. Imon ska jag åka till stan. Imon ska jag få telefonsamtal till min telefonsvarare som jag ska lyssna av. Imon ska jag fundera på den cello jag vet att jag ska köpa. Imon ska jag bada. Imon ska jag lägga undan min plånbok. Imon ska vattna växterna. Imon ska jag kolla in fotbollssiter på Nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imon ska jag inte överanstränga armbågen!

Imon skulle jag ha velat gå upp med 18 flyttlådor som väger asmycket till min vind tre trappor upp, men det blir ansträngande.

Jag skulle kunna plocka ur dem och gå 72 gånger istället och bara bära med höger hand, men...

jag märker att den börjar bli överansträngd den också nu. Inte bra.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Imon kan jag istället försöka plocka ur två garderober i köket, för att få plats med annat i dem kanske.

Imon ska jag fundera över varför Kjell Bergqvist förknippas med Turkiet av vissa.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...