Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Btw! hon såg inget i ögat, och så vände hon på ögonlocket sådär ni vet, hon sa att de såg irriterat å sånt ut där också. Så jag hade nog en infektion eller dylikt i ögat. Så jag fick recept på antibiotikaögondroppar! 😛

Var rädd om dig!

Postat

haha, vad kul att alla partier som inte gått så bra kör med "ja men det vet ju alla att de 60% som inte röstade, hade röstat på OSS"

Postat

Vad som händer SEN är frågan... 🙂

...eller ja det kan hända mycket före oxå. Mellanakten ska vi inte prata om HÄHÄHÄ 🙂

Men vahettere... 😛

Postat
Är ju typ massa extrema kristdemokrater å högerfolk som styr hela EU ändå 😏

Ja, jag hörde det...

Tror jag lyssnar på en låt istället.

Postat

Jag vet inte hur det är i kommun och landsting riktigt... min mamma jobbar på soc och hon säger att det finns vissa kristdemokrater som är asbra och vissa vänsterpartister som suger och tvärtom och sådär, så det är klurigt.

Postat

dagen börjar ju bra i alla fall! sjukt ont i halsen efter fredagens skrikande, och dessutom spydde jag precis när jag borstade tänderna. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.