Gote Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 GOTE GOTE GOTE GOTE 😄🙂😮 :o JAG JAG JAG JAG 😄 :D 😄 :D
Pazo Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 WOOOHOOO!!!! Fan hora alltså... är på feta festhumöret med är såklart stuck i aneby! 😄 Hoppas det kristna brölloppet jag ska på imorgon har tagit lite "ickekristna" tankar till sig så att man får lite alkohol 🙂
Dingbats Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 och FAN förlåt jag tjatar verkligen om det här, man fattar inte hur tjatig/irriterande man är när det är en själv När det ågr bra är det ju bara härligt att läsa om! 😮 För övrigt vill jag påpeka att jag just lyssnade på ett sångspår jag spelade in för några dar sen som jag tyckte lät PISS, och det lät ju fan bra! 😄 Nån ton som var off, men vafan! Jag är bäst 😄
Pazo Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 JÖnnet! Du vet han som är percussion i im from barcelona... hans frus lillsyrra!
Fidden Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 JÖnnet! Du vet han som är percussion i im from barcelona... hans frus lillsyrra! Aha 😄 trodde det kunde vara min kusin annars, som oxå gifter sig där då, men hon har ingen storasyrra 😮
Fidden Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Finns inte möcke att titta på, förutom fotboll, när man kollar på damfotbolls-em. Det roligaste är nog Kosovare Asllani... (till vänster på bilden)
Pazo Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Aha 😄trodde det kunde vara min kusin annars, som oxå gifter sig där då, men hon har ingen storasyrra 😮 Så din kusin heter alltså inte johan! 😄
Fidden Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Så din kusin heter alltså inte johan! 😄 Hon kanske heter det i andranamn 😄 (det gör iallafall hennes bror 😮 )
Dingbats Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Det är ju hur coolt som helst att det finns inbyggd video och audio i HTML5 😮
Recommended Posts