Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Tärningen visade ej upp en sexa, men dock en trea och omkast senare. Frisk vågat, hälften vunnet.

Idiot wind, blowing every time you move your mouth... 😳

Postat
jag fattar inte

Jag bjöd ut tjejen jag pratat med och fick ett nej, men gärna i framtiden. Hon skulle upp tidigt och jobba imorgon. 😳 Och jag tolkar det inte som en ursäkt, för hon verkar seriös när hon säger att hon gärna gör det någon annan gång.

Postat
Jag bjöd ut tjejen jag pratat med och fick ett nej, men gärna i framtiden. Hon skulle upp tidigt och jobba imorgon. 😳 Och jag tolkar det inte som en ursäkt, för hon verkar seriös när hon säger att hon gärna gör det någon annan gång.

ja men inte helt kört då. 🙂

Postat

Och hon verkar inte gilla sitt ex så det verkar inte vara någon fara att hon plötsligt får för sig att gå tillbaka till honom! 😳

Postat
Det är alltid tjejerna som väljer.

Nope. Att låta tjejen välja är ett val som du gör... 😳

Postat

Fan vad snygga vi är Sebbe! 🙂

Jag undrar om jag har kvar kepsen... 😳

Postat

jag trodde jag valde att lägga in stöten men det visade sig att jag hade messat ett niosiffrigt mobilnummer (hade glömt en nolla), och trodde fram till i förrgår att jag tagit initiativet. 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.