Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Känner att det är läge för ett förtydligande; Min wubb var riktad till Micke, inte Ricardo... 😉

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Fy fan vad avundsjuk jag är på dig Killis!

Det går iaf en jävligt söt tjej i min parallellklass märkte jag, som också verkar rätt outåt. Jag ska försöka sitta bredvid henne idag om jag har tur.

EDIT: Men piss, våra klasser har inte lektion tillsammans idag.

Redigerat av Dingbats
Postat
Kan längsta-nördar som jag och Sebbe kan vem som helst scora. DO IT! DO IT NAO!

Men jag kan inte NAO för vi kommer inte vara i skolan samtidigt idag. Och imorgon ska det jävla massa till för då har vi bara en aulaföreläsning med 200 pers i samma sal. Blergh.

Och busskort kostar 1220 jävla spänn och kurslitteratur måste man belåna allt man äger för att ha råd med.

BAJS.

Postat
Men jag kan inte NAO för vi kommer inte vara i skolan samtidigt idag. Och imorgon ska det jävla massa till för då har vi bara en aulaföreläsning med 200 pers i samma sal. Blergh.

Och busskort kostar 1220 jävla spänn och kurslitteratur måste man belåna allt man äger för att ha råd med.

BAJS.

Det kommer fler tillfällen säkert. :rolleyes:

Postat
ja men det är sjukt liksom man är hemma värsta blyga och liksom inte gör nått sen kommer man hit och bara wooosh

I mitt fall var det hyper-torka och sen swooooshade Åsa in och blev kåt på mina händer. Och första gången vi träffades... :rolleyes:

Postat
I mitt fall var det hyper-torka och sen swooooshade Åsa in och blev kåt på mina händer. Och första gången vi träffades... :rolleyes:

nu i vårt fall så är vi ju iofs bara mellan first och second base men ändå

Postat
nu i vårt fall så är vi ju iofs bara mellan first och second base men ändå

Mellan första och andra? Menar du halsen då eller? :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.