slejnard Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Jag menar, var fan är ingången? 😏 I vulvan. Hej då.
Fidden Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Vaffan har igelkottar för preferenser egentligen? 😏 jag vet inte, har provat att dubbelklicka överallt, men jag får bara upp taggar. Man måste säkert skriva någonting i taggarna, som i HTML, men det är ju skitsvårt. Får nog ringa supporten.
Micke H Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Vaffan har igelkottar för preferenser egentligen? 😏 Jag vet. 🙁 Jag har försökt, men ingen tycks vilja komma mig nära. Dom börjar blöda, skrika och flyr sen ifrån mig, jag fattar ingenting. 😏
Micke H Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 jag vet inte, har provat att dubbelklicka överallt, men jag får bara upp taggar. Man måste säkert skriva någonting i taggarna, som i HTML, men det är ju skitsvårt. Får nog ringa supporten. LOL!!! Missade denna. 😏
Gote Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 jag vet inte, har provat att dubbelklicka överallt, men jag får bara upp taggar. Man måste säkert skriva någonting i taggarna, som i HTML, men det är ju skitsvårt. Får nog ringa supporten. Det kanske är igelkottarna som äter upp dina cookies? Med hash? Prova öppna alla portar och inaktivera virusskyddet så löser det sig nog av sig själv...
Fidden Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Det kanske är igelkottarna som äter upp dina cookies? Med hash? Prova öppna alla portar och inaktivera virusskyddet så löser det sig nog av sig själv... Aha, bra tips. IDE-enheten är iallafall inte inkopplad just nu, det blir senare framåt vintern.
Pazo Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Jag gjorde det smarta att jag inte åt upp hela kebabrullen! Utan sparade en bit i en matlåda! ska bli gott idag! 😏
Gote Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Jag gjorde det smarta att jag inte åt upp hela kebabrullen!Utan sparade en bit i en matlåda! ska bli gott idag! 😏 Ojoj vad smart! 😏
Fidden Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Jag känner för att tugga ihjäl någon högt uppsatt tele2-anställd just nu... JÄVLA SEG-INTERNET! (*pling* Dagens I-landsproblem) går och glor på tv istället.
Micke H Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Mickeh säger (13:03): ibland kan en en rad ur en låt säga det man vill ha sagt bättre än man kan själv Henrik säger (13:04): ibland kan en rad man sagt ur en text låta som nåt man sagt i en text som låter som en rad 😏
Fidden Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Ibland kan en rad man sagt i en låt få en faster att skicka kristna brev med lovsångsskivor och skit. xD
Neosus Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Ibland är med lunch om det är radhusbiff Gissa vilka ord som fattas... 🙁
Micke H Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 http://www.jam.se/produkt/Digitalpiano--ke...t-antal-ex-.jam Denna är min imorgon. 🙁
Fidden Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Lady gaga är det enda jag står ut med på MTV och ZTV just nu. Förresten suger dag-tv.
Gote Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Vad säger du Micke? Ska vi också dra hem till Pazo? 🙁 Fidden är väl redan halvvägs där...
Recommended Posts