Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Vaffan har igelkottar för preferenser egentligen? 😏

jag vet inte, har provat att dubbelklicka överallt, men jag får bara upp taggar. Man måste säkert skriva någonting i taggarna, som i HTML, men det är ju skitsvårt. Får nog ringa supporten.

Postat
Vaffan har igelkottar för preferenser egentligen? 😏

Jag vet. 🙁 Jag har försökt, men ingen tycks vilja komma mig nära. Dom börjar blöda, skrika och flyr sen ifrån mig, jag fattar ingenting. 😏

Postat
jag vet inte, har provat att dubbelklicka överallt, men jag får bara upp taggar. Man måste säkert skriva någonting i taggarna, som i HTML, men det är ju skitsvårt. Får nog ringa supporten.

LOL!!! Missade denna. 😏

Postat

Det kanske är igelkottarna som äter upp dina cookies? Med hash?

Prova öppna alla portar och inaktivera virusskyddet så löser det sig nog av sig själv...

Postat
Det kanske är igelkottarna som äter upp dina cookies? Med hash?

Prova öppna alla portar och inaktivera virusskyddet så löser det sig nog av sig själv...

Aha, bra tips.

IDE-enheten är iallafall inte inkopplad just nu, det blir senare framåt vintern.

Postat
Jag gjorde det smarta att jag inte åt upp hela kebabrullen!

Utan sparade en bit i en matlåda! ska bli gott idag! 😏

Ojoj vad smart! 😏

Postat

Jag känner för att tugga ihjäl någon högt uppsatt tele2-anställd just nu... JÄVLA SEG-INTERNET!

(*pling* Dagens I-landsproblem)

går och glor på tv istället.

Postat
Mickeh säger (13:03):

ibland kan en en rad ur en låt säga det man vill ha sagt bättre än man kan själv

Henrik säger (13:04):

ibland kan en rad man sagt ur en text låta som nåt man sagt i en text som låter som en rad

😏

Postat

Vad säger du Micke? Ska vi också dra hem till Pazo? 🙁

Fidden är väl redan halvvägs där...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.