Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

"Moulay Ismaïl is alleged to have fathered 888 children. This is widely considered the record number of offspring for any man throughout history that can be verified. It is thought that Ismaïl would have had to copulate with an average of 1.2 women per day over 60 years to achieve that number of children.[6]"

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

"Moulay Ismaïl is alleged to have fathered 888 children. This is widely considered the record number of offspring for any man throughout history that can be verified. It is thought that Ismaïl would have had to copulate with an average of 1.2 women per day over 60 years to achieve that number of children.[6]"

😛

Tänk vad han har legat i om han är 29 eller nåt...

Vet man hur gammal kräket är?

Kanske är en spermadonator.

Problemet löst?

Link to comment
Dela på andra sajter

Våra nollningsgeneraler har rosa overaller, rosa hårfärg (inkl skägg), dricker öl konstant och lyssnar på samma nollningslåt dygnet runt i deras bergsprängare. 😄

Låter som teknologerna i uppsala förutom rosa overaller... och enhetlig färg på skägg/hår

Link to comment
Dela på andra sajter

HEJ. JAG SÖKER EN KVINNA SOM ÄR BRA PÅ FÖLJANDE SAKER:

1. LAGA MAT

2. VARA SNÄLL

3. SUGA KUK

KÄNNER DU DIG MANAD RING MIG PÅ NR ********

Jag tycker denna post från en tjejs gästbok på Helgon förtjänar att spridas ut på hela internet. 😄

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Och du är säker på att telefonnumret tillhör den som skrev inlägget? Annars är det ju bara mobbing... 😄

Fine, det kan jag ju inte veta, det är sant. Men inlägget i sig är så sjukt av så många anledningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...