Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

😄 det har väl nästan gått över nu, är väl mest trött nu bara. men blev aldrig bakis iaf 🙁

problemet är bara att hon ev. har kille men jaja (för övrigt någonting jag pratade med folk om igår 😲 usch)

pazo skulle också på pubrunda imorgon! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nu ska jag trimma håret. kan inte ha annat än snaggat. Blev fan tunnhårig när jag var 18.. och vissa klagar övar att de har så tjockt och tätt hår... jäkla översittare!

😲

Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga som

har det nu för tiden. Borde vara dags för en revival.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga som

har det nu för tiden. Borde vara dags för en revival.

haha, aldrig i livet! Hellre en pungråtta på huvudet.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga som

har det nu för tiden. Borde vara dags för en revival.

Combover var ett ganska coolt ord. Lite som MacGyver's okända kumpan faktiskt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men för att återgå till kukarna. Det sägs att detta med stora fötter, stor näsa och stor kuk

på något sätt hänger ihop. Själv har jag lyckats pricka in 2 av 3.

Det är väl så enkelt att om man är stor i allmänhet, så har man oftast stor näsa, stora fötter, stora händer OCH stor kuk. Det är inte roligare än så. Sen finns det avvikare, vilket innebär att man inte kan dra några slutsatser på individnivå över huvud taget.

Min egen är för övrigt i rent av bibliska proportioner. 😲

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

kanske. vad är det?

tja, i linköping hade vi en grupp faddrar som liksom var huvudansvariga för hela grejen, som klädde sig enhetligt, bar solglasögon och huvudbonad, pratade med så lika röster som möjligt och som alltid marcherade vart de än gick, helst i grupp.

Link to comment
Dela på andra sajter

tja, i linköping hade vi en grupp faddrar som liksom var huvudansvariga för hela grejen, som klädde sig enhetligt, bar solglasögon och huvudbonad, pratade med så lika röster som möjligt och som alltid marcherade vart de än gick, helst i grupp.

Är det fortfarande "sockerdricka" man ska förvara i den officiella sparkdräkten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...