Neosus Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 tjejen jag träffade på takfesten ska med på pubrundan imorgon 😲 Har hon sjyssta hyllor?
Overkill Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 😄 det har väl nästan gått över nu, är väl mest trött nu bara. men blev aldrig bakis iaf 🙁 problemet är bara att hon ev. har kille men jaja (för övrigt någonting jag pratade med folk om igår 😲 usch) pazo skulle också på pubrunda imorgon! 😄
SadamJR Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 nu ska jag trimma håret. kan inte ha annat än snaggat. Blev fan tunnhårig när jag var 18.. och vissa klagar övar att de har så tjockt och tätt hår... jäkla översittare! 😲 Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga som har det nu för tiden. Borde vara dags för en revival.
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 hehe, kör hårt! alla tjejer har kille, men de hade ju inte träffat dig då 😲
Memphis Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 (redigerat) Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga somhar det nu för tiden. Borde vara dags för en revival. haha, aldrig i livet! Hellre en pungråtta på huvudet. Redigerat 25 augusti 2009 av Memphis
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Har du inte funderat på att låta det växa och anlägga en combover. Det är nästan inga somhar det nu för tiden. Borde vara dags för en revival. Combover var ett ganska coolt ord. Lite som MacGyver's okända kumpan faktiskt...
SadamJR Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Men för att återgå till kukarna. Det sägs att detta med stora fötter, stor näsa och stor kuk på något sätt hänger ihop. Själv har jag lyckats pricka in 2 av 3.
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 (redigerat) Men för att återgå till kukarna. Det sägs att detta med stora fötter, stor näsa och stor kukpå något sätt hänger ihop. Själv har jag lyckats pricka in 2 av 3. Det är väl så enkelt att om man är stor i allmänhet, så har man oftast stor näsa, stora fötter, stora händer OCH stor kuk. Det är inte roligare än så. Sen finns det avvikare, vilket innebär att man inte kan dra några slutsatser på individnivå över huvud taget. Min egen är för övrigt i rent av bibliska proportioner. 😲 Redigerat 25 augusti 2009 av Fidden
Overkill Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 hittade sångboken! 😲 rätt sliten och lite trasig dock! och min snygga fadder hade skrivit att jag var hennes favoritrecce 😄
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Nollan är dock inget negativt, utan något väldigt fint att vara =)
SadamJR Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Är det inte väldigt mycket akademiker och förkortningar här nuförtiden?
Overkill Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Vad betyder recentior? svensk version av freshman
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Har ni marcherande fadderier i uppsala förresten?
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 kanske. vad är det? tja, i linköping hade vi en grupp faddrar som liksom var huvudansvariga för hela grejen, som klädde sig enhetligt, bar solglasögon och huvudbonad, pratade med så lika röster som möjligt och som alltid marcherade vart de än gick, helst i grupp.
Overkill Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 haha. vi har insparksgeneraler 😲 de är likadant klädda men där stannar likheterna med det du sa
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Oki 😲 Kul att det är så olika studentkulturer på olika platser =)
SadamJR Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 tja, i linköping hade vi en grupp faddrar som liksom var huvudansvariga för hela grejen, som klädde sig enhetligt, bar solglasögon och huvudbonad, pratade med så lika röster som möjligt och som alltid marcherade vart de än gick, helst i grupp. Är det fortfarande "sockerdricka" man ska förvara i den officiella sparkdräkten?
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Mina fadderister var UrFadderiet, de var dinosaurier och hade en dans som de brukade inleda sina gyckel med xD Här är de... vilka minnen xD
Fidden Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Är det fortfarande "sockerdricka" man ska förvara i den officiella sparkdräkten? sparkdräkt?
Dingbats Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Jag har ingen aning om hur stor kuk jag har och jag har aldrig vart full.
Recommended Posts