Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Fallout 3, Oblivion, Morrowind, Counter-Strike, Portal, Silent Hill 1-2-3, Left 4 Dead, Half-Life 1-2. Där har ni bra spel.

Postat
Worms Armageddon ffs

Nu har jag iofs aldrig kört just det, men Worms World Party är ju typ samma sak. Men jag tycker inte det har samma charm som Worms 2 riktigt. Explosionerna är inte lika gulliga, ljuden är lite annorlunda.

Fast ännu bättre än Worms 2 är Worms 2-demon.

Postat
Fallout 3, Oblivion, Morrowind, Counter-Strike, Portal, Silent Hill 1-2-3, Left 4 Dead, Half-Life 1-2. Där har ni bra spel.

Simcity 3000, Seiklus och Cave Story. DÄR har du riktigt bra spel.

Postat
Simcity 3000, Seiklus och Cave Story. DÄR har du riktigt bra spel.

Tss. Sonic, Golden Axe, Altered Beast och Fantastic Dizzy.

Postat (redigerat)
Tss. Sonic, Golden Axe, Altered Beast och Fantastic Dizzy.

Jag klarade mig hela min uppväxt på Worms, Simcity och Super Mario World.

EDIT: Och Tony Hawk 3 på PS.

Redigerat av Dingbats
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Left 4 dead, Counter strike source och Team Fortress 2, samt hockey och fotbollsspel förstås. Det är bra spel.

Redigerat av drloop
Postat
Left 4 dead, Counter strike source och Team Fortress 2, samt hockey och fotbollsspel förstås. Det är bra spel.

Menar du hockeyspel som man ställer upp på golvet och drar i spakar i? Det är kul.

Postat

haha nu ringde han igen... å så vare nån kille som gav honom råd i "en viss fråga" och jag åhller med killen! så jag skriker i luren !GÖR SOM HAN SÄGER!" men killis täckning suger så jag vet inte ifall han hör

🤪

Postat

WOHOO, JAG HAR VUNNIT 150000 PUND!

Vilken jävla tur att jag kollade i spamfiltret... Nu ska jag bara skicka lite kontonummer och sånt, så är jag RIK sen 🙂

Postat

det kanske är en såndär bil-logga som hiphoppare har i feta kedjor runt halsen? H står för hip och hop... och hora...x.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.