Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag gillar inte att jag har en fet leverfläcksklump på vaden som kliar men som jag inte kan klia på för det är läskigt och gör ont.

Postat

dumdum klink ... blå mörka fönster kiss is hard to find... vatten turn their eeeeee........ f

0

e

q

å

man trycker p deeeeeeee knappar där handen råkar vara...

Postat

De var ju en trevlig cykeltur... Cykla te akuten, där sare att jag skulle vänta till imorgon å sen dra till närakuten...

Å nu kan jag inte somna för jag stör mig på grejen i ögat... och ibland så sticker de till å så... allmänt obehag i ögat och jag är cp trött... skulle ju sovit för nästan 4 timmar sen egentligen

Postat
De var ju en trevlig cykeltur... Cykla te akuten, där sare att jag skulle vänta till imorgon å sen dra till närakuten...

Å nu kan jag inte somna för jag stör mig på grejen i ögat... och ibland så sticker de till å så... allmänt obehag i ögat och jag är cp trött... skulle ju sovit för nästan 4 timmar sen egentligen

jag tror du har en vagel...googla

Postat

lite konstigt, men nu på morgonen känner jag inget... än iaf, har inte kollat så någa... har dock extra mycket morgonklägg i ögat, nästan så ögonlocket klibbat ihop 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.