Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 väldigt få inlägg idag faktiskt, och sånt. Orka kolla foppoll
Micke H Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag känner mig onormal som inte var ute och söp ikväll. Hatar att inte ha pengar. 😲
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag gillar inte att jag har en fet leverfläcksklump på vaden som kliar men som jag inte kan klia på för det är läskigt och gör ont.
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 dumdum klink ... blå mörka fönster kiss is hard to find... vatten turn their eeeeee........ f 0 e q å man trycker p deeeeeeee knappar där handen råkar vara...
Overkill Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 var inne i stan förut och hämtade pappa och hans sambo och körde hem dom, dom var gött fulla. 😲
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 en sak som är spännande är att man kan ta på andra människor eftersom de finns!
Overkill Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 jag köpte två filmer förut. taxi driver och united 93, 99:- på willys.
Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 en sak som är spännande är att man kan ta på andra människor eftersom de finns! smart
Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag vill inte ha nån skit i ögat! de är jobbigt! jag vill sova men kan inte för jag har något i ögat! 😲 Å de komer inte ut! Ska man te akuten för sånt?
Pazo Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 De var ju en trevlig cykeltur... Cykla te akuten, där sare att jag skulle vänta till imorgon å sen dra till närakuten... Å nu kan jag inte somna för jag stör mig på grejen i ögat... och ibland så sticker de till å så... allmänt obehag i ögat och jag är cp trött... skulle ju sovit för nästan 4 timmar sen egentligen
slejnard Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Sverige suger på foppoll. Japp! Men rätt snygg passning Nilsson gav till dansken innan målet 🙂 ...fyyyyyyyyyyyy.....vi skulle repa...men hade så mkt hangarounds så vi söp å grillade istället....blev festligt jam iaf...
slejnard Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 De var ju en trevlig cykeltur... Cykla te akuten, där sare att jag skulle vänta till imorgon å sen dra till närakuten... Å nu kan jag inte somna för jag stör mig på grejen i ögat... och ibland så sticker de till å så... allmänt obehag i ögat och jag är cp trött... skulle ju sovit för nästan 4 timmar sen egentligen jag tror du har en vagel...googla
Pazo Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Nej de är inte en vagel.. Jag tror de är ett långt hårstrå som satt sig typ halvvägs runt ögat. inne liksom. Har något i ögat ivf
slejnard Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Och du cyklade till akuten? De skickade hem dig? Svagt från deras sida. Ta ett järn å be de kolla imorn...
Pazo Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 lite konstigt, men nu på morgonen känner jag inget... än iaf, har inte kollat så någa... har dock extra mycket morgonklägg i ögat, nästan så ögonlocket klibbat ihop 🙂
Pico Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Åt så sjukt mycket gott igår, kakor, tårta, smörgåstårta, snittar, läsk, kaffe, godis. :A
Pazo Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Åt så sjukt mycket gott igår, kakor, tårta, smörgåstårta, snittar, läsk, kaffe, godis. :A Du var hos bror igår va?
Pico Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 hade du kul?🙂 Fö fan, men jag missade fotbollen då förstås... 😄
Overkill Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Fö fan, men jag missade fotbollen då förstås... 😄 Det är alltså ditt fel att det gick som det gick. 🙂
Recommended Posts