Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Kaffet verkar inte alls pajja min mage bara jag inte äter det jättetidigt :S idag drack jag första GLASET med frullen... fast jag sov ju länge då... och sen andra glaset en stund efter frulle DET HETER INTE GLAS! MAN DRICKER INTE KAFFE UR GLAS! SLUTA KAFFE-FAILA!
drloop (oregistrerad) Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Lurar på om jag inte borde köpa ett Motu Ultra Lite ljudkort. Kan styra min analoga moog via CV/Gate direkt i Reason med ett sådant ljudkort. Och dessutom få lite bättre preamps och ljudkort. Mmmm,,,......
Neosus Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 DET HETER INTE GLAS! MAN DRICKER INTE KAFFE UR GLAS! SLUTA KAFFE-FAILA! ...de finns visst kaffeglas *duckar* 😱
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra.
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 jag brukade slida ner för trappräcket när jag var liten.
Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra. Old joke is old. 😱
debatt Postat 23 augusti 2009 Trådstartare Postat 23 augusti 2009 Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra. Det där är fel!! Man behöver mineralen koppar och jag fick veta att jag har brist på den, så de rekommenderade ett tillskott. Dock ska man inte vräka i sig.
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Det där är fel!!Man behöver mineralen koppar och jag fick veta att jag har brist på den, så de rekommenderade ett tillskott. Dock ska man inte vräka i sig. 😱
Pazo Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Jag trodde du var på min sida!!! 😎 Helt ärligt dricker jag dessutom kaffet ur nescafeglas! 😱 HA! IN YOUR FACE!
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Sånna där små finkoppar är extremt jobbiga att dricka kaffe ur, för man kommer liksom inte in med fingret i örat på koppen. Och om man gör det, kommer man inte ut sen. Hatar när de åker fram på släktkalasen, och protesterar alltid mot det genom att dricka saft.
Neosus Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Jag trodde du var på min sida!!! 😎 ...fast det heter ändå kaffekopp 😱
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 I förmiddags provade jag att basta bort ett kilo vätska ur kroppen, gick hur bra som helst, tog bara nån timma eller så.
slejnard Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Funderar på om man ska dricka en kopp havregrynsgröt.
Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 ...fast det heter ändå kaffekopp 😱 DU SER, PAZO! DU SER! HAHA! KAFFE-N00B!
slejnard Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Nej! 😛 Eller jo man får dricka ur vad man vill.
Memphis Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Sammanfattning. Man får dricka hur man vill! Förutom kaffe i ett glas....... 😛
Recommended Posts