Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Kaffet verkar inte alls pajja min mage bara jag inte äter det jättetidigt :S

idag drack jag första GLASET med frullen... fast jag sov ju länge då... och sen andra glaset en stund efter frulle

DET HETER INTE GLAS! MAN DRICKER INTE KAFFE UR GLAS! SLUTA KAFFE-FAILA!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Lurar på om jag inte borde köpa ett Motu Ultra Lite ljudkort.

Kan styra min analoga moog via CV/Gate direkt i Reason med ett sådant ljudkort. Och dessutom få lite bättre preamps och ljudkort.

Mmmm,,,......

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra.

Old joke is old. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog inte dricka kaffe ur urkopparkoppar iallafall, för kopparkoppar får inte bli för varma för då får man i sig koppar'n på nåt sätt och det är inte bra att få i sig koppar, så drick inte kaffe ur urkopparkoppar, eller vilka kopparkoppar som helst, eller om ni nu hittar glas av koppar så får ni inte dricka kaffe ur dem heller. Men dricka går bra.

Det där är fel!!

Man behöver mineralen koppar och jag fick veta att jag har brist på den, så de rekommenderade ett tillskott.

Dock ska man inte vräka i sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånna där små finkoppar är extremt jobbiga att dricka kaffe ur, för man kommer liksom inte in med fingret i örat på koppen. Och om man gör det, kommer man inte ut sen. Hatar när de åker fram på släktkalasen, och protesterar alltid mot det genom att dricka saft.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...