Overkill Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Verkat gått bra för killis igår 🙁 ja jäklar fan sjukt ändå! det bästa är att jag hittade gränsen så jag var påverkad men ändå inte så mycket så man får minnesluckor och däckar och så. hon var dessutom nykter för hon hade inte hunnit handla 😉
Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 ja jäklar fan sjukt ändå! det bästa är att jag hittade gränsen så jag var påverkad men ändå inte så mycket så man får minnesluckor och däckar och så. hon var dessutom nykter för hon hade inte hunnit handla 😮 Att som full stöta på en nykter brukar vara svårt så jag gratulerar! 😎 Själv fick jag fylle-sms och sedan fyllesamtal av tjejen jag är intresserad av. 😱 Det var kul. 😄
SadamJR Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 ja jäklar fan sjukt ändå! det bästa är att jag hittade gränsen så jag var påverkad men ändå inte så mycket så man får minnesluckor och däckar och så. hon var dessutom nykter för hon hade inte hunnit handla 😱 Bjöd du inte? Var det kanske utsupet?
Pazo Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Jag dricker kaffe igen! 😱 Assliten så jag tog resten av de som blev över imorse också 😮 altså två glas kaffe idag 😄
Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Man säger inte glas kaffe, man säger KOPPAR kaffe! 😱 Kaffe-n00b. För övrigt - bra att det börjar bli karl av dig också. 😮
slejnard Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Passa dig Pazo så du inte får rännskita 😱 Vart en sväng till Piteå....inge kaffe där men nu jäklar alltså
Pazo Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Man säger inte glas kaffe, man säger KOPPAR kaffe! 😱 Kaffe-n00b. För övrigt - bra att det börjar bli karl av dig också. 😮 Nej det gör jag inte! Det ÄR GLAS... Stort glas+ kaffe + mjölk är fan inte en kopp!
Micke H Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Man dricker en KOPP kaffe! Spelar inget roll vad du har i det, är det kaffe, är det KOPP! Så det så! Din mamma! Du kan va! N00b!
Dingbats Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Jag trodde just jag kände mig lite kär men det var nog bara att jag blev lite bajsnödig...
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Nu har jag gjort en internationell version av texten till min tolkning av Dingbats låt om killen som ser ut som Loa Falkman. Det fick bli Johnny Goodman.
Dingbats Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Nu har jag gjort en internationell version av texten till min tolkning av Dingbats låt om killen som ser ut som Loa Falkman. Det fick bli Johnny Goodman. http://www.themoviegeek.com/cast_graphics/JohnGoodman.jpg ?
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 He's standing by the station Face like a stone, calm and patient He wanted to be famous He kind of looks like Johnny Goodman What's your chances, what's the plan? Can you shape up, be another man? You are living in the wrong land for that Just like Johnny Goodman You could be his stand in Shine in his abcense when he's ill And if he'd get a heart attack and die, you could be Johnny Goodman You look like Johnny Goodman (x4)
Pazo Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 jag lyssnar på white lies! De är ju fan bra... Såg dem ju igår som förband å kalltspela!
Fidden Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 jag lyssnar på white lies! De är ju fan bra... Såg dem ju igår som förband å kalltspela!
Recommended Posts