Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

alltså själv sitter jag bara här, jag satte på lite dunka för jag kände för det. men det är ett högljudd gäng som har nån fest hundra meter bort.

Postat

öhm... HÅll på å sova å hade de askönt... så helt plötsligt hör jag ljud som rafsar mot fönstrert.... Sen liksom duns... sen nån som Ouhh...

är typ ett fyllo som ligger å lutar sig mot mitt fönster å har sig... nu snackar han i tele 😛

Postat

dessutom träffade jag asgrym tjej ikv'll fick hennes nummer hon lyssnade på deat cab fleet foxes the shins grand archives och massa mer bra hrejer och jag fick hennes nujmmer så vi skule typ lyssna på musik nån gång xD ghey men vafan äöndå bra typ elle

Postat

nu lysnar jag på teagan and sara för hon tjejen pratade om dom så man får väl lyssna på dom. xD hon var från seattle dessutom men pratade sbenska

Postat
öhm... HÅll på å sova å hade de askönt... så helt plötsligt hör jag ljud som rafsar mot fönstrert.... Sen liksom duns... sen nån som Ouhh...

är typ ett fyllo som ligger å lutar sig mot mitt fönster å har sig... nu snackar han i tele 😛

Oj! Bor du i källarplan?

Postat
dessutom träffade jag asgrym tjej ikv'll fick hennes nummer hon lyssnade på deat cab fleet foxes the shins grand archives och massa mer bra hrejer och jag fick hennes nujmmer så vi skule typ lyssna på musik nån gång xD ghey men vafan äöndå bra typ elle

😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.