Micke H Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 shit..den där vart ju omedvetet konstnärlig...testa läs lodrätt å sen det vågräta ...jajaja långsökt kanske 😄
slejnard Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Vet inte vem Katatonia är. Och inte vem din mamma är Pazo. 😄
slejnard Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Haha...läste dina historier nu först micke...kul!
Krokodil Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Katatonia is a Swedish metal band formed in Stockholm in 1991 by Jonas Renkse (formerly aka Lord Seth) and Anders Nyström (formerly aka Blakkheim). The early Katatonia albums are noted for the overall melancholy of their sound, often giving them the classification of doom metal. Katatonia's more recent albums have progressed to a wider sound, with modern overtones, dropped guitars, symphonic synths and arrangements, alternative sounds and generally heavier riffs.
slejnard Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Screeeeeeeeeeeeeeam for me Landon! (Bruce i maiden på nån live från förr...) 😄 Det är metal! ( Tack ändå Krocke
slejnard Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Fattar inget som vanligt Kanske för att du är en krokodil 😉 De har visst nån slags reptilhjärna. Nä mina grejer är långsökta ibland... 😏
Dingbats Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ingen här som gillar Katatonia? Jag hade en kompis i grundskolan som gillade dem i högstadiet. Men sen började han lyssna på Oasis och Neil Young och det sista jag hörde var att han spelade bas i nåt grungeband. Han ville också legalisera braj för övrigt.
Recommended Posts