Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Jag tror ni var samma person hela tiden, och nu börjar du känna att du inte pallar det längre, så du flyttade Killis till Uppsala och sakta ger honom samma personlighet som du!

Men Herregud!! 😛

Det är ju ett känt faktum sedan hur länge som helst, typ... att

Neosus och dr Loop, Krokokdil och Fredrika, Marcus Rombo och Chroma Woods,

Saddam Jr och Valle, Demonproducenten och Nattvaktaren är samma...

Så visst skulle väl Overkill och Pazo kunna vara samma!? Inte vet jag...

Var har du vart? Häng med för f*n!!

🙂😆

Redigerat av debatt
Postat

Själv blev jag "beskylld" för att vara samma person som musik, men det enda jag gjorde när jag flyttade in i hans lägenhet var ju att köpa en del av hans gamla grejer,

en rätt oanvändbar laptop och en del musikprylar och fick samtidigt ett tips om denna siten...

Han hade en vinröd thé-kött där texten "musik" med gula gnuggbokstäver var ditvärmda, för den som undrar förresten.

Postat
Kul att jag då träffat både marcus rombo och cromawoods på riktigt 😛

Dessutom rätt bra kompis med marcus! 😆

😄🙂😄😄😄

Ja, medge att han e lite schizo!!!

Postat

påminn mig inte... har stått still i deffen flera veckor nu, kommer aldrig komma ner till stabil 70kg på en månad xD

Postat

Märker att min tanke om att hela forumet består av en enda person, eller kanske några få,

med en massa olika nicks griper omkring sig.

Själv väger jag under 100 pannor för första gången på flera år. Ska firas med tårta.

Postat

Ah, dessa existensiella frågor som dagens anonyma internet-samhälle för med sig...är du verkligen du? Finns du någon annanstans än i mitt huvud? Skynet?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.