slejnard Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 (redigerat) joo....sånt är kul...overkill gjorde det bra...själv var jag oförmögen 😄 edit: jaha, då blev man överst på just den här sidan...kul 😄 Redigerat 6 juni 2009 av slejnard
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag är så jäkla odisciplinerad på morgonen. Nu ska jag nog ta på mig strumpor. Eller jag kan gå utan iofs.
Overkill Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 nu när jag ligger nere känner jag mig inte sådär jättebakis, mest bara lite seg i huvudet och kroppen. får se om man vågar ställe sig pp.
Overkill Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 nu när jag ligger nere känner jag mig inte sådär jättebakis, mest bara lite seg i huvudet och kroppen. får se om man vågar ställe sig pp. jag tar tillbaka det.
Micke H Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 När katten (Overkill) är borta, dansar råttorna på bordet...
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag håller på och formaterar en hårddisk, det är roligt!
Fidden Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Sådär, då var veckans träningspass gjorda. Inte fuskat en enda dag. Imorgon ska jag vila. eller nä, då ska jag bära piano 🙂
Dingbats Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Jag håller på och formaterar en hårddisk, det är roligt! Nej det är inte roligt, det tar hur jävla lång tid som helst!
debatt Postat 6 juni 2009 Trådstartare Postat 6 juni 2009 Måste man formatera hårddiskar? Det har jag aldrig gjort. Det är en film med franska fruntimmer på teve nu. Fan vad sexigt det låter. Ett drama.
Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 (redigerat) Nej det är inte roligt, det tar hur jävla lång tid som helst! Kör man mac gåre snabbt 😄 Redigerat 6 juni 2009 av Pazo
Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 Sådär, då var veckans träningspass gjorda. Inte fuskat en enda dag. Imorgon ska jag vila. eller nä, då ska jag bära piano 😄 Jag vilade igår, och tisdag, och onsdag 😄. Kan nog vara bra å göra så ibland för sen på torsdagen tog jag mkt tyngre vikter än vad jag brukar göra 🙂 Ja vilade också igår och idag vare fan nog ockå ökning på vikter 😛
Pazo Postat 6 juni 2009 Postat 6 juni 2009 De e så sjukt underbart med två frukostar! 😄 Innan idag (tidigt) åt jag en halv baguette typ. en stor sak. Å nu äter jag två stekta ägg å en bit baguette som blev över 🙂
Recommended Posts