Micke H Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Japp, det stämmer att han kom på uttrycket. Det var min mor som lärde mig det. 🤪
Micke H Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...
Micke H Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Samma här, maten står i micron. Jag var och provspelade lite keyboards på Jam. Fyfaaaaan vad nice det lät. Provspelade en big fucking Kursweil med stråkar + piano-ljud. Att spela Aerith's Theme med ett sånt ljud gav mig fan gåshud! Jag vill haaaaaaa... 🤪
SadamJR Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont... Och hur gärna skulle du själv vilja "ta den i röven"?
Fidden Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Jag har lite begynnande hemorrojdproblem, så det går inte. Men tack för erbjudandet.
Micke H Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Jag tycker det är intressant att jag hittade det citatet (ja, det är ett citat) på en tjejs profil på Helgon... Jag kanske ska börja använda citationstecken?
SadamJR Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Jag har lite begynnande hemorrojdproblem, så det går inte. Men tack för erbjudandet. Det var i och för sig en fråga och inget erbjudande, men om vi leker med tanken att du inte hade hemorojder?
Pazo Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Fan va skönt de känns att ha dragit igång med träningen igen!
Neosus Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont... Ja de e förjävligt 🙂
slejnard Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Spagetti, köttfärsås, äggula, parmesan! Jag har hår på ben, armar, mage, haka mm....inte så mkt på skallen dock 🙂 . Det ramlar ner med åren... 🙂
SadamJR Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Har med ålderns rätt börjat få hår på ryggen. Rätt snyggt.
Dingbats Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Det borde finnas OS för otränade. All träning räknas som fusk, man får bara tävla på talang.
slejnard Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 OS i latmask tex skulle va nåt för mig 🤪 ... Inget hår på ryggen vad jag vet...än... 😮 Kanske kommer om några år till.... 😄
Pazo Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 jag får enstaka långa hårstrån på axlarna... helt cp! 🤪
Dingbats Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 DU vet att varje tävling=träning? 🤪 Man får bara vara med en gång! Tresteg för otränade vore ju guld att kolla på!
slejnard Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Hade ett fett inlägg om näshår på g åsså ringde telefonen... 🤪
Recommended Posts