Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, maten står i micron.

Jag var och provspelade lite keyboards på Jam. Fyfaaaaan vad nice det lät. Provspelade en big fucking Kursweil med stråkar + piano-ljud. Att spela Aerith's Theme med ett sånt ljud gav mig fan gåshud! Jag vill haaaaaaa... 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...

Och hur gärna skulle du själv vilja "ta den i röven"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...

Ja de e förjävligt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...