Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...

Postat

Samma här, maten står i micron.

Jag var och provspelade lite keyboards på Jam. Fyfaaaaan vad nice det lät. Provspelade en big fucking Kursweil med stråkar + piano-ljud. Att spela Aerith's Theme med ett sånt ljud gav mig fan gåshud! Jag vill haaaaaaa... 🤪

Postat
Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen - och sen kan kvinnor inte ta den i röven, för att det gör ont...

Och hur gärna skulle du själv vilja "ta den i röven"?

Postat

Jag tycker det är intressant att jag hittade det citatet (ja, det är ett citat) på en tjejs profil på Helgon...

Jag kanske ska börja använda citationstecken?

Postat
Jag har lite begynnande hemorrojdproblem, så det går inte. Men tack för erbjudandet.

Det var i och för sig en fråga och inget erbjudande, men om vi leker med tanken att

du inte hade hemorojder?

Postat

Ja de e förjävligt 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.