Dingbats Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 SUUURT! hehe! 🙂 Va vare du skulle plugga? Nån nollning? Nåra fina brudar? Välkommen! 🙂 Tekniskt basår, dvs matte, fysik, kemi. Ingen nollning, rätt mycket brudar, rätt lite fina brudar. Man får välja sitt eget schema från fem olika stycken och hur man än gör blir det pain in the ass.
Pazo Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Tekniskt basår, dvs matte, fysik, kemi. Ingen nollning, rätt mycket brudar, rätt lite fina brudar. Man får välja sitt eget schema från fem olika stycken och hur man än gör blir det pain in the ass. gweeeh! Aja... börja plugga! å plugga inte som jag! (för lite å slappt) 😄
Micke H Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Mycket bättre och skarpare bild på min tatoo. 😄
Fidden Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 jag är glad att jag inte har så mkt hår på armarna som jag har på typ mage och ben...
Micke H Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Jag har inte så mycket hår alls på kroppen. Jag kompenserar för det med det jag har på skallen istället.
Fidden Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Nehepp, dagens ranson är tydligen redan förbrukad. Tjipp.
Micke H Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 det jämnar nog ut sig med åren ska du se xD Jag får väl raka bort och limma fast det på hjässan när den tiden kommer. xD
Dingbats Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 jag är glad att jag inte har så mkt hår på armarna som jag har på typ mage och ben... Jag har normalmycket på armarna och rätt mycket på benen, men nästan ingenting på magen.
Pazo Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Jag har asmkt på armar... tom upp i fingrarna och mellan knogarna... Benen är helt ridiculous vad mkt hår...hela vägen upp på tårna. Magen äre rätt mkt... sträcker sig dock inte långt upp så de gör ändå inge... bröstet börjar jag få lite hår på men som de är nu äre mest bara nice! 😛
debatt Postat 17 augusti 2009 Trådstartare Postat 17 augusti 2009 Japp. Men jag är nog lika fördomsfull mot Stureplanstöntar med fläskkotlettfrisyrer, so its all good. 😛 Fläskkotlettfrisyrer, vad är det? Är det en sån som Robert Gustavsson har i den där reklamen för en cd, då han pratar värmländska??
debatt Postat 17 augusti 2009 Trådstartare Postat 17 augusti 2009 Jag har inte så mycket hår alls på kroppen. Jag kompenserar för det med det jag har på skallen istället. [/quote Jag har inget hår på kroppen heller direkt. Vaderna bara.
Micke H Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Fläskkotlettfrisyrer, vad är det? Är det en sån som Robert Gustavsson har i den där reklamen för en cd, då han pratar värmländska?? Bakåtslickat, fett och äckligt hår. När du har kammat dig med en fläskkotlett.
Pazo Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Fyfan va trött jag är... kaffe på G... hoppas jag inte skiter på mig sen bara 😆
Pazo Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Neeej... Var nyss inne på toa å hade "kaffemage"... 🤪
debatt Postat 18 augusti 2009 Trådstartare Postat 18 augusti 2009 Bakåtslickat, fett och äckligt hår. När du har kammat dig med en fläskkotlett. Ok. Med eller utan matolja? Jag trodde att du menade att hela frissen låg på huvudet och såg UT som en fläskkotlett, dvs. mest hår upptill och inte så mycket på sidorna.
Micke H Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Nope, nu snackar jag 08-fjollor. Som dricker Appletini och beklagar sig över att deras snåla föräldrar vägrar ge dom den där tredje Thailand-resan detta år. Stereotyper är roliga. 🤪
debatt Postat 18 augusti 2009 Trådstartare Postat 18 augusti 2009 Här en förstärkare från Krell, apropå stereotyper:
SadamJR Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Tror det är Jan Guiliou som myntat uttrycket med fläskkotletterna. Bratsen svarade att de minsann inte kammade sig med något billigare än oxfilé.
Recommended Posts