Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
ha! Här satt jag å tänkte att även sekunderna underdelades i 60 steg 😉

Så tänker jag hela tiden! När jag ser ett bensinpris på 12:57 tänker jag "jaha, bara tre öre under 13 kr".

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Gjorde du Högskoleprovet Overkill?

Vilket program? Kurs?

Ja, fick ett poäng ifrån 1.6 (fick alltså 1.5).

Politices kandidatprogram, typ statsvetenskap/politik.

Postat
Ja, fick ett poäng ifrån 1.6 (fick alltså 1.5).

Politices kandidatprogram, typ statsvetenskap/politik.

Nu snurrar det!

Du gjorde Högskoleprovet, men fick 1.5 när kravet var 1.6...

Slutsats: du kom in på betyg istället?

Postat

I lördags försökte en brud från Atlanta i USA att ringa mig. Vi har pratat lite på MSN och bytt telefonnummer, och messat varandra ett par gånger. Dock känns ju avståndet ganska så stort. xD Jag borde kanske hålla mig till svenska brudar...

Postat
I lördags försökte en brud från Atlanta i USA att ringa mig. Vi har pratat lite på MSN och bytt telefonnummer, och messat varandra ett par gånger. Dock känns ju avståndet ganska så stort. xD Jag borde kanske hålla mig till svenska brudar...

Nej för f*n. Spännande!

Postat
2 stekt ägg, 1 tallrik med gröt å mjölk, 1 las med appelsinjouice

Ska se vad som finns i kylen...

1 utgången liter lättmjölk

1 ostskalk

1 vinägerflaska från 2003

1 matolja

1 clementin

1 småmöglig vitlök

är det ängrar också... nej det var bara skit

Postat

"sometimes I put a cowboy hat on my brother when he is sleeping with the hopes that he will wake up from a dream where he has a cowboy hat on and shit bricks"

Postat

Var precis på banken. Jag tror aldrig någonsin jag har blivit trevligt bemött där, whats up with that? Jag ansträngde mig nu också verkligen för att vara så trevlig och "väluppfostrad" jag kunde... 🙂

Postat
Hade du pressveck??

De går efter det.

Ja, jag hade pressveck på mina trasiga, mörka jeans. 🙂 Kan det vara det? Dom sitter där med finskjorta och slips, och jag kommer in med långt hår, svart band-tshirt och tatuering? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.