Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

När jag åkte hem med bussen förut var det en svenska som var Indieninspirerad med en vadderad sitarväska på ryggen med på bussen.

Postat

På postens hemsida står det att det inte är tillåtet att skicka försändelser som "innehåller döda eller levande djur med undantag av bin, bananflugor, blodiglar och silkesmaskar". Viktigt att komma ihåg.

Postat

nu har jag packat kärran full. 😎 allt jag har nu här hemma är dator med tillbehör, necessär, tv och en massa kalsonger som fortfarande är blöta efter tvätt.

Postat
Tror du att svampar har ett medvetande, Fidden?

Det beror på dels vad man menar med medvetande och dels vad man menar med svampar.

Jag tycker att slemsvampar är riktigt coola!

Postat
På postens hemsida står det att det inte är tillåtet att skicka försändelser som "innehåller döda eller levande djur med undantag av bin, bananflugor, blodiglar och silkesmaskar". Viktigt att komma ihåg.

Får man skicka sperma?

Postat
Får man skicka sperma?

Ja, såvitt jag kan se. Det skulle vara om man skickar till ett annat land och de har införselsrestriktioner.

Postat

öööh

Hittade ett par galet snygga dojjor på caliroots... för 500kr 🙂 sjukt att de fanns. och en halv storlek för små bara så de passar perfekt eftersom jag vanligtvis brukar ha lite glapp för tåna ändå! 😄

Men jag fick tydligen inte köpa dem på faktura för de stog att adressen inte stämde när de gjorde kretidcheck... stört... men aja fick köra på postförskott... rätt dyr frakt då men äshdå!

Se så fina de är med svettband och allt på baksidan 🙂

2nqdz7a.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.