Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

nu vann jag en sit'n'go turnering i poker...

fan vilken tur att jag inte har pengar, då hade jag garanterat spelat bort dem :rolleyes:

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

hehe, det är fett störigt när folk måste påminna en om att de har roligare än man själv har.

Postat

Prata vinter nu... är du inte klok??

Jag skulle vilja bo i ett land där medeltemperaturen är 40 grader året om!

Nu ser jag på en film av Stefan Kung på Ettan.

Postat

Vi hade ett band i grundskolan som hette Slask.

En av deras kändare låtar, som framfördes i aulan inför elever och lärare gick såhär t.ex.

"Sitter här och tänker, runkar så det stänker"

Postat

ghuhu! Han som var chef över klubben ville köra te två så jag fick va dj te två!... 100 spänn mer för de ☺️ ellernågot. fick iaf 300 spänn totalt 🙂

MEN de roligaste var att overkill ringde å var skitfull! 🙂

Postat

jag ringde pazo med men jag hlrde inte vad han sa för högtalanren på telefonenen jag hade var så kass attt den bara typ disstade så jag bara mmade detmesta likom

Postat
hej fyfan va jag är fullll spyde det första jag gjorde när jag kom hem mmen jag jan ändp skriva rätt bra tycker jagg

😄

Postat

det är ganska pinsamt när man skriver en massa skit på forumet på fyllan. synd att det inte blev mer sånt igår/morse 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.