Overkill Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 🙂 Killis! London! Har du vart där förut? Nepp! Ska bli skoj 🙂
Overkill Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Du var väl där rätt nyligen? Tips på skivaffärer och andra skoj ställen?
Dingbats Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Två år sen nästan faktiskt. Nej vi var aldrig på några coola ställen direkt. Jag tror det finns coola gator i Soho, men de andra var för skraja för att gå där.
slejnard Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Ska jag göra tacos eller red curry wok? Du ska lägga ner synten o börja spela gitarr! 😛 Nä usch vad jag svamlar....skål är min vän! 😐😮😄 Jag har köpt reaper nu minsann!
Overkill Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Två år sen nästan faktiskt. Nej vi var aldrig på några coola ställen direkt. Jag tror det finns coola gator i Soho, men de andra var för skraja för att gå där. Shit! Känns inte som om det var så längesen.
slejnard Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Jag vill till mihn lillebror som bor i australien! 😐
Overkill Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Jag vill till mihn lillebror som bor i australien! 😐 Soft! Åk i en kängrukostym så kan jag åka i din pung!
Dingbats Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 LOLWUT Jag skulle göra backup på all min musik, 50 gig, från en extern hårddisk till en annan. Jag drog över dem från en mapp till en annan och förväntade mig att det skulle komma upp en dialogruta som sa typ "5 min kvar" eller nåt, men nä, PLOPP så var de där bara. 50 jävla gig kopierade på mindre än en sekund??? Sjukt.
Dingbats Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 I Ubuntu, genom Firewire, dessutom! När jag kopierade över 20 gig eller nåt till samma hårddisk (men en annan partition) via samma anslutning i OS X så tog det typ tio minuter! Är det filsystemet som är så JÄVLA mycket bättre eller vad är det egentligen?
Micke H Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Jag glömde ställa in ölen i kylen och nu måste jag vänta innan den är kall!!! 😐😮 Slej! What would you do? Dricka ljummen öl eller ha tålamod?
Dingbats Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Hehe, nej just det, det var ju en länk jag flyttade...
slejnard Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 till mikke h å överkill....jak åker fnär jak har fråd...
debatt Postat 14 augusti 2009 Trådstartare Postat 14 augusti 2009 Det var en gång en tjej som som hade fötts med ett genetiskt fel. Hon var blind. Hon önskade inget mer än att få se världen. Hon sa till sin pojkvän: Om jag bara kunde se så skulle jag gifta mig med dig. Två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. Hon kunde nu se, och hennes pojkvän frågade om de kunde gifta sig. Men när flickan såg att han var blind vägrade hon och lämnade honom. Det sista hon hörde av honom var ett brev. I brevet stog det: ”Okej älskling, lämna mig om det verkligen är ditt val. Men lova mig en sak ! Ta hand om mina ögon... Den dokumentära inblicken är högst osannolik. Man kan inte transplantera ögonglober på det sättet, att de skulle göra någon nytta.
SadamJR Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Den dokumentära inblicken är högst osannolik. Man kan inte transplantera ögonglober på det sättet, att de skulle göra någon nytta. Annars har historien ett typiskt O. Henry-stuk.
Dingbats Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Nu ska jag kolla på Me and You and Everyone We Know för andra eller tredje gången.
Recommended Posts